Gå til innhold

Oversikt over testene

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Meg igjen, deres dyktige skribent :fun:

Jeg sitter å ser inne på TESTER og må dessverre meddele at den har blitt svært tungvint.

At den er kronologisk og har alfabetisk inndeling er vel og bra. Men dette er dessverre ikke godt nok. Jeg savner muligheten til å se på tester av f.eks HOVEDKORT, og kanskje da også ha undergrupper etter sokler. Dette ville være en stor hjelp for meg som skal bygge meg ny PC eller kjøpe komponenter.

Og for å være ærlig finner jeg ikke engang mine egne tester der inne :(

Dog har dere en pluss for at alle tester er ramset opp under skribenten, så på den måten finner jeg de..

Noen som er enige her`?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig her. Har flere ganger savnet bedre oversikt over testene, og det gjelder forsåvidt søstersidene óg. Dessuten hadde det vært fint om det isåfall kunne komme kronologisk også etter kategorier. Altså at hvis jeg går inn på hovedkort, så kommer den siste først. (Men det er kanskje ganske opplagt?)

Og angående listing av artikler etter forfatteren - kanskje en oversikt over (faste?) skribenter kunne kommet i tillegg? Greit hvis man skal se etter en artikkel som en skribent har skrevet - uten å måtte gå via en annen artikkel.

Endret av bhsand
Lenke til kommentar

Nå har jeg lagt til en dropdown meny for guider og tester hvor du kan gå rett til ønsket kategori.

Den er i øyeblikket bare lagt inn på forsiden/artikler og ikke i forum, bruktmarked og prisguide, så det er ingen feil.

Og før noe kommenterer det så kan jeg si at jeg er fullstendig klar over at posten-annonsen under anbefalinger brekker den menyen, det er et kjent problem for de av dere som driver med webdesign at dropdowns som går over iframes ikke lar seg kombinere.

Lenke til kommentar
Helt enig, det er frustrerende å lete side opp og ned for å finne en test om en PSU man husker å ha lest for et par måneder siden.

Savner også en mulighet for å browse artikler etter kategri uten å måtte bruke søkemotoren.

Alle våre ingresslister bygger på søkemotoren vår nå.

Dette grunnet at alt egentlig er et søk, man ønsker å finne informasjon etter gitte kriterier og ikke liste ukritisk opp all informasjon som finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...