espensannes Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg er en av mange som planlegger og kjøpe xbox 360, nå har jeg den første xboxen og den har jeg modifisert. det er jeg veldig fornøyd med... så det jeg lurer på er om noen vet om det går an pg modde xbox 360? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det vil garantert komme mulighet for det tror du ikke? Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Veldig sannsynlig, da hovedårsaken til at Xbox ble så "in" er fordi den var så lett å modde og kan brukes til alt nettopp derfor. De vil nok lage Xbox360 slik at den blir like enkel, om ikke enklere å modde. Det de taper på salg av spill, får de igjen ved antall solgte konsoller=mer støtte fra utviklere. Ps2 har jo solgt umenneskelig mye, og derfor har den jævla god støtte fra utviklerene. Men den selger ufattelig lite spill iforhold til antall konsoller. Endret 17. juni 2005 av Excelsion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå