P.E.R.J Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 En kamerat skal kansje kjøpe kamera og maks pris er 6000. Er veldig glad for kommentarer om hva som er det beste kamera for maks 6000kr. Sitter i en time så jeg kan ikke skrive så mye... kom gjerne med spm. Lenke til kommentar
P.E.R.J Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Er dette bra: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309717&view=detailed ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke så dumt det kameraet. Bør være bra nok for en vanlig familiefotograf. Men hva er dine behov og ønsker? Kom gjerne med spesifikke opplysninger, så kan vi kanskje lettere finne frem til noe som passer deg og dine behov. Lenke til kommentar
P.E.R.J Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Som sagt er det en kamerat som skal kjøpe kamera, men siden han ikke hadde bruker konto spurte jeg for ham. Men kansje han har laget en nå så kan han si hva han vil ha... Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Hei! Har laget en bruker nå Virkelig godt forum men tilbake til saken... Kameraet må ha tilgang så man kan overføre til en bærbar pc som er ca 1 år gammelt.... hvis firewire må det vere den nederste på vedlagt bilde. Kameraet må ha god baterikapasitet og med mange interesange men ikke "amatøriske" finesser. Dette må vere et "Dv" kamera. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Skal du overføre video i full kvalitet til PC, så må du bruke firewire. USB2.0 gir ikke full kvalitet ved overføring. Alle kamera med dv/firewire ut har 4 pins plugg (liten), men det har ikke noe å si om PC'n din har liten eller stor plugg (6 pins) da du får kabler med liten plugg i begge ender (4-4 kabel), og kabler med liten i den ene enden og stor i den andre (4-6 kabler). Sony har god batterikapasitet, og ville nok sett nærmere på det kamera som P.E.R.J. har linket til. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Er det noen som vet om dette kameraet er et godt kamera og om det er greit og koble opp mot pc?Sony DV-Kamera DCR-HC42E Vet du eventuelt om ting som er + eller - med kameraet.? Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Er det noen som har erfaring med dette kameraet eller vet noe om det er jeg villig til å høre Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Kameraet har standard firewire/dv tilkobling, og det skal ikke være noe problem å koble dette opp mot PC hvis du har firewire tilkobling. Hvis du ikke har dette, så koster det noen få hundrelapper. Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Har firewire (4 pin) tror jeg får kobla det opp mot pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå