Ongabonga Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fikk akkurat beskjed om at jeg slapp matte og naturfag muntlig! Julaften i Juni Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Huh? Du kom opp i de fagene, men du slapp eksamen? Skjønte ikke helt... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Faglærer sykemeldt eller noe sånt? Husker det var en del som slapp eksamen hos oss da en lærer var sjuk. Gratis alikvell, og i tilfelle; god bedring til læreren din Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Fikk akkurat beskjed om at jeg slapp matte og naturfag muntlig! Naturfag (L) Det er jo digg å komme opp i da Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Faglærer sykemeldt eller noe sånt?Husker det var en del som slapp eksamen hos oss da en lærer var sjuk. Neida, alle kommer ikke opp, bare noen. Jeg var heldigvis ikke en av de som kom opp... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ah, vidregående ja. Tenkte det kanskje var snakk om 10'ende klasse her (no offence) Jeg kom ikke opp noen år på vidregående, med untak av de obligatoriske i slutten av tredjeklassen Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg kom ikke opp noen år på vidregående, med untak av de obligatoriske i slutten av tredjeklassen Deilig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå