pellemann Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 etter reinnstatelring av xp har jeg lagt in sp2, nå er det kommet ett nytt sikkerhetsikon på linja nede med klokka, den sier at jeg har slått av automatisk oppdatering og at maskinen kan være utsatt. noen som har en ide om hvordan jeg får denne vekk? takk Lenke til kommentar
TommeN761 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 slå på automatiske oppdatering? Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 selvfølgelig kunne jeg gjort det, men det er uaktuelt. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Deaktiver tjenesten security center Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Som DinoSauroMann sier, dette er den nye Security Center-tjenesten i SP2. Den følger med på om du har - Automatiske oppdateringer på - Antivirus installert - Brannmur installert. Problemet med Security Center er at den ikke vet om alle antivirus/brannmur-programmer. Dersom du vet at du er beskyttet selv, trenger du ikke Security Center. Gå til Start / Run og skriv services.msc Høyreklikk på Security Center, velg egenskaper, still oppstart til deaktiver. Stopp også tjenesten hvis du ikke vil vente til neste omstart med å bli kvitt den. Merk: Security Center er ikke en prosess som sikrer maskinen, den bare forteller deg hva du bør gjøre. Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 takk for hjelpen. liker ikke å ha for mange ikoner, hverken på skrivebordet eller på linjen, blir liksom litt uryddig. skal prøve det når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå