Gå til innhold

"Samsung" hos PCMax - leveringstid

vebwa

Anbefalte innlegg

PCMax selger fortsatt de "uekte" samsung-brikkene på websidene sine, 512 mb PC2700 for 1330. Det må vel sies å være en bra pris.

Det står imidlertid at de har 3 på lager og 11 bortbestilt. Jeg lurer jo da på hvor lang tid det vil ta før jeg evt. vil få en slik brikke i posten...

Noen som har erfaring med PCMax på dette området? Jeg finner for øvrig ingen kontaktinformasjon på sidene heller, verken mail eller telefonnr. Har de ingen kundeservice?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt enda en brikke i går kveld. Jeg regner med at det ligger en hentelapp i postkassen i neste uke. Dersom dette partiet med brikker som nå sendes til oss er like bra som den andre brikken jeg har, så kan vi ikke klage :smile:

De gangene jeg har handlet hos PCmax har jeg ikke fått en leveringsbekreftelse som inkluderer et pakkespor, det er litt synd. Med å spore pakken på internett kan du ofte hente den dagen før på postkontoret ditt.

Lenke til kommentar

Var innom pcmax tidligere i dag,skulle kjøpe 2x512 brikker.Hadde ikke kommet inn enda."Slaven" bak disken ringte da til lageret og lurte på når de kom.1 time senere var jeg den lykkelige eier av 2 stykk rambrikker.STOOR + til Pcmax for rask levering...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...