Gå til innhold

Hvilken farge er kulest på Chieftec dragon tower??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-23 02:45, tusul skrev:

det sikreste er å ta ut alt men det går sikkert bra ta teip over sprekker og andre ting som det kan komme inn maling



 

Jeg bare sprayet i vei! :smile:

Har et Aashima Big tower ATX M-600 Tower, 2 år gammelt... Lakkert svart.. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-23 02:35, AMPFILER skrev:

Trenger man å ta ut alle delene (hovedkortet og sånt) vis man ikke skal spraye inni men utenfor kabinettet??


 

Det helt klart vanligste (og beste) er å ta av alle dekslene du skal spraye. All hardwaren står bare i ramma mens du arbeider. funker kjempeflott :smile:

 

husk å gi kabinettet en runde med sandpapir før du sprayer ellers får du sånn apelsinhud look på det. Selv tar jeg våtslippapir korning 600(400 holder også i massevis...) og heller på endel vann. Da tar det ikke mange minutt før platene er fine og glatte. Etterpå der er det mange som bruker en primer slik at lakken skal holde. Min erfaring er at den er unødvendig, lakken holder uansett den :smile: Så kommer det folk er litt uenige om. Hvilken vinkel skal plata ligge i? vannrett, loddrett eller skrått? Vannrett gir fordelen av at lakken ikke renner, men det legger seg gjerne støv oppå. Loddrett er omvendt og skrått blir jo da en hybrid løsning. Selv velger jeg å legge det vannrett når jeg sprayer og så fester jeg en duk 1-2 cm over plata. Da kommer det ikke noe støv der og lakken renner ikke uansett hvor dårlig jeg er til å spraye :smile:

 

Husk også å aldri starte eller slutte å spraye på plata. dvs slik:

 

- hold boksen vekk fra plata du skal spraye

- trykk inn knappen

- beveg boxen over plata og spray

- beveg boxen bort fra plata

- slipp knappen

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-07-23 16:14 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-23 19:19, pane skrev:

Ikke kjøp chieftec, kjøp heller lian-li!. Mye kulere med ekte alu-farge :razz:


Ekte farge.. Ja ikke værst...

Nesten som ekte brus med sitron-aromastoffer.

 

Eller kanskje tørr-vann, den typen man bare blander ut i litt vann og så er det ferdig vann på 1-2-3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...