flodhest Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 På lørdag skal jeg ta toget i 9 timer. Tenkte det kunne være greit å fylle ipod'en med litt musikk da. Jeg liker igrunn "all" musikk, det være seg metal, techno eller rap. Så, hva er deres forslag? Nevn grupper, eller sanger. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 1. Joe Purdy - Wash Away 2. U2 - One 3. Howard Shore - Concerning Hobbits 4. Natasha Beddingfield - These Words 5. Punchline - Coldest of Calenders 6. Righteous Brothers - Unchained Melody 7. Various Artists - Shine Your Light 8. Rufus Waintright - Hallelujah 9. Pearl Jam - Last Kiss 10. Sixpence None the Richer - Kiss Me 11. Fuel - Hemorrhage(In My Hands) 12. Creed - One Last Breath 13. Guns n' roses - Don't Cry 14. Robert Downey Jr./Vonda Shepard - Chances Are 15. Dashboard Confessional - Vindicated 16. U2 - With or Without You 17. Billy Joel - Piano Man 18. The Ronettes - Be My Baby 19. Fuel - Shimmer (Acoustic) 20. Damien Rice - Delicate 21. DDE - Vinsjan På Kaia 22. Copeland - She's Always A Woman 23. OutKast - Ms. Jackson 24. U2 - Sweetest Thing 25. David Grey - This Years Love 26. Billy Joel - Uptown Girl 27. The Calling - Wherever You Will Go 28. Dirty Dancing - I've Had The Time of My Life 29. Goo Goo Dolls - Iris 30. Morten Harket - Camilla og Tyven 31. Bruce Springsteen - Walking in Memphis 32. Rod Stewart - Sailing 33. Cue - Burnin' 34. Four Non Blondes - Whats Up 35. Gyllene Tider - När Alla Vännerna Gått Hem 35. Gyllene Tider - När Vi Två Blir En 36. National Lampoons Christmas - Holiday Road 37. Take That - Want You Back For Good 38. Hoobastank - The Reason 39. The Kelly Family - I Can't Help Myself 40. R. Kelly - The Worlds Greatest 41. Josh Rouse - Sparrows Over Birmingham 42. Hot Chocolate - You Sexy Thing 43. Puff Daddy & Faith feat. 112 - I'll Be Missing You 44. Richard Marx - Hazard 46. The Killers - All These Things That I've Done 47. Josh Rouse - Directions 48. Roy Orbison - Pretty Woman 49. Saybia - The Day After Tomorrow 50. Creed - One 51. Tom Petty - Free Fallin 52. Theme - Baywatch 53. Elvis Presley - In The Ghetto 54. Craig David - Seven Days 55. Klover I Kamp - Damer 56. Ingenting - Deg Eg Vil Ha 57. Pearl Jam - Light Years 58. Muse - Unintended 59. Ana - We Are 60. Hanson - I Will Come To You De fleste her er triste(men sykt fine sanger) som jeg skal gi til ei veninne av meg som slutter på skolen.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Albumene: System of a Down - System of a Down System of a Down - Toxicity System of a Down - Steal This Album! System of a Down - Mesmerize Aghora - Aghora Green Carnation - Light of Day, Day of Darkness Pink Floyd - Meddle Emerson, Lake and Palmer - Brain Salad Surgery Rage Against The Machine - Rage Against The Machine Massive Attack - Mezzanine Extol - Undeceived Opeth - Blackwater Park Opeth - Damnation A Perfect Circle - Mer De Noms Stonegard - Arrows The Mars Volta - De-loused in the Comatorium Led Zeppelin - IV Jorn - Out To Every Nation Björk - Debut Björk - Homogenic Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Tja, jeg kan vel alltids foreslå et par band: RAGE In Flames Children of Bodom At The Drive-In The Mars Volta Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis du skal reise gjennom Europa kan du jo høre på Kraftwerk - Trans Europe Express Lenke til kommentar
embark Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis du skal reise gjennom Europa kan du jo høre på Kraftwerk - Trans Europe Express Phil Reynolds - Cracking On er et must på tog! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Se der ja, masse bra forslag. Bare å fyre løs! Skal nok ikke reise gjennom europa, det er snakk om en tur fra Larvik til Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå