~~Undertaker~~ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Altså: Eg har hatt I-Pod Photo 30 GB en stund. Har ikkje brukt an så veldig mye. Av og til på veien til skolen og eller har han vært koblet til høytalere hjemme og egentlig vært i ro en del. Så ska eg på reise nå og skal selvfølgeli lade an opp og oppdatere me sanger. Han har logge i ro ca 2 uker. Jeg kobler an til PC-en i dag med USB (sånt som alltid) og på skjermen kommer bare en ikon av bateri og sånn varseltrekant!! Eg tenke... ikkje nok bateri nei så eg lar den ligge litt der, men det ser ikkje ut til at an blir ladet opp. Det samme ikonet (bateri me trekanten) står der. Så eg kobler an av og setter han direkte i strømmen til oppladning. Nå vises ingenting på skjermen og eg klarer ikkje å skru an på. Den e heilt dø! Uansett kor lenge eg holder knappene eller ka eg trykker på (Har an ikkje på HOLD) eg har prøvd alt, men den reagerer ikkje. Noen som har opplevd noe lignende? At I-poden bare slutter å fungere en dag? Har ikke mistet han i bakken, den fungerte heilt utmerket, heilt til nå der han plutselig dødde? Noe annet eg kan gjør NÅ før eg prøver å sende an inn... for eg ska på ferie snart og TRENGER MUSIKK!!! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Samme hendte med min 4G 20gb. Ble nødt til å sende inn, og det må nok du også! Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Restore? Det måtte jeg Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Bah, sendte an inn... men det va skuffende greier... Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kommer det opp APPLE ikonet,så må du bare vente litt, for da LOADER spillern. det gjør min ivertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå