Mataya Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Hei! Har tenkt å bestille meg ny pc, og foreløpig er dette oppsettet. Jeg har lyst til å vannavkjøle pcen og tenkte at jeg skulle kjøpe denne pakken. Mener å ha hørt at det er en bra pakke, men er det noen som kan bekrefte dette? noen som har erfaringer? Når jeg først kjøper vannavkjøling er det vits å bare kjøle ned CPU'en? bør jeg også kjøpe vannblokker til GPU og chipset? Håper at noen kan hjelpe meg å velge, og kan finne noen brae vannblokker til meg hvis dere mener jeg bør kjøpe dette i tillegg til pakken. Endret 17. juni 2005 av Mataya Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Overveide å bestille dette selv, men mailen min havnet i "feil mappe" hos microplex og jeg endte derfor med å bestille et annet sett fra en annen leverandør. Etter hva jeg forstår er Mist et kvalitetsmerke, så tror ikke du gjør et dumt kjøp der. Mitt ankepunkt mot denne typen sett var at jeg måtte modde litt (dvs lage hull i kabinettet) pga radiatorplassering som jeg tenkte å ha i bunn av kabinettet. Hadde jeg fått plass til en dual-rad for eksempel i front av kabinettet hadde det ikke vært tvil. Lykke til uansett Lenke til kommentar
Mataya Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Overveide å bestille dette selv, men mailen min havnet i "feil mappe" hos microplex og jeg endte derfor med å bestille et annet sett fra en annen leverandør. Etter hva jeg forstår er Mist et kvalitetsmerke, så tror ikke du gjør et dumt kjøp der. Mitt ankepunkt mot denne typen sett var at jeg måtte modde litt (dvs lage hull i kabinettet) pga radiatorplassering som jeg tenkte å ha i bunn av kabinettet. Hadde jeg fått plass til en dual-rad for eksempel i front av kabinettet hadde det ikke vært tvil. Lykke til uansett Da blir jeg å gå for Mist settet da Å plassere dual-rad for meg vil ikke bli noe problem siden jeg skal kjøpe dette kabinettet. Fremdeles lurer jeg på om jeg skal kjøpe vannblokker til andre komponenter. Vil ikke det lønne seg å kjøle ned GPU samtidig siden jeg kjøper dette ganske brae settet? Kan noen anbefale meg en bra vannblokk som er rimelig, ca 600kr eller mindre? Lenke til kommentar
IdLeR_ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Ville kjølt ned skjermkort også ja, siden viftene på disse kan være ganske hissige og gi god lyd fra seg. Ellers føler jeg meg ikke kompetent nok ennå til å gi deg noen anbefaling på gpu-kjøler Endret 17. juni 2005 av LT^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå