Gå til innhold

Erfaringer om SHG's bærbare maskiner.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, nei. Men det virker ikke som at kundene har høyst prioritet her. Tror nok folk hadde vært mindre skeptiske til dette firmaet hvis firmaet hadde vært mer ærlig når det gjelder å love ting og sånt.. Kunne kanskje gitt litt mer informasjon på sidene om hvem som er leverandør, når varere kommer osv.. :hmm:

Det hadde ihvertfall jeg! ;)

Lenke til kommentar

fikk en ny mail fra Shg idag... rabatter var det ikke snakk om, men jeg kunne velge mellom to dvd filmer. "Dune" og "Arlington Road" neppe de nyeste filmene..

Fikk en ny dato på 12.september. Har allerede ventet to uker, og gidder ikke to nye. Virker som om de surrer sykt ja. Enten skylder de på leverandørene og har interne problemer, ellers så har de valgt feil og trege leverandører... men uansett...jeg avbestiller!

Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 31/08/2005 : 21:05

  Ut av ren nysgjerrighet hvilken maskin var det du bestillte? Ifølge dem jeg snakka med så venta dem kun på bluetooth modulen på min maskin (SHG Note 9000) 

 

 

Vel, det var en Shg Note 9000 series med varenr: 550517.

Shgnote 90740 / 6016 / 512 / C / NO...

 

Den er "ikke lenger i salg" på hjemmesidene og jeg skulle igrunn fått maskinen for et par uker siden... Tror jeg lander kanskje på en Dell istedenfor nå...har tenkt ut behov og slikt... det eneste jeg går glipp av er vel et knallj skjermkort til spill.. :(

Lenke til kommentar

Vel jeg så på modellen over din, min er og tatt ut av salg for å si det sånn. Men i morgen blir det en liten telefon ned til shg, hvis dem ikke får inn bt modulen og får gitt meg positiv beskjed på at dem sender maskinen senest mandags morgen, så blir det nok en dell i9300 på meg i steden. Litt stor og klumpete blir det jo, men nå synes jeg nesten at jeg har ventet lenge nok. Hvis dem da ikke tilbyr seg og oppgradere til 2048mb ram :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Nå har det gått til helvete med SHGen. Prøvde å flashe bios, det gikk rett i vask selv om jeg gjorde det riktig. Tror jeg prøvde å flaske med feil bios (!!). Uansett, jeg har sendt den inn igjen nå for reperasjon, men tilogmed etter 2 uker så har de ikke fått pcen - lurer på om posten har mistet den.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har en shg note 8630 som er ca 6 mnd gammel. Jeg hadde store problemer med min tidligere maskin fra shg som bare helt kortslutta ved en anledning. Supporten etter dette var veldig bra, så bestemte meg for å ta å gi de en ny sjanse, selv om jeg faktisk fikk tilbud om å heve kjøpet (jfr forbrukerkjøpsloven som sier at ved vesentlige mangler kan forbruker heve kjøpet).

 

Problemene med den gamle maskinen var; utrolig treghet under simultane og enkle prosesser (som å åpne flere programmer osv), spille spill var umulig (på laveste oppløsning ble alt bare helt hakkete) og til slutt kortslutta maskina.

 

Nå er det gått 6mnd med den nye maskina og på nytt har jeg fått problemer. PCen vil ikke koble opp vanlig (kun i safe mode), det har i lengre tid vært problemer med simultan kapasiteten (forbanna jævlig treig maskin), trådløs internettkortet er mongo (finner ikke nett når andre finner det).

 

Nå har jeg IGJEN opprettet reklamasjonssak som for 7 mnd siden, MIDT I EKSAMENSPERIODEN!! TUSEN TAKK SHG! Og jeg kommer til å heve kjøpet, for dette gidder ikke lengre. Ting funker rett og slett ikke for den prisen man betaler på ca 11000 kroner!

 

Dette suger! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...