Gå til innhold

Dualview / kloning med Ti4x00

Tomle

Anbefalte innlegg

Driver å funderer på å kjøpe et nytt skjermkort og det jeg kan tenke meg da er mulighet for først og fremst kloning av bilde for spill, men også vanlig dual view modus med desktop.

Grunnen er at jeg har en projektor i stua og kan tenke meg å koble denne til en ordentlig VGA (1024x768) utgang istedet for en s-video som i dag. Primær bruk er filmer men jeg kunne også tenke meg å spille på storskjermen (Colin Mc Rae i split view på storskjerm er faktisk ganske stilig...)

Men, da er det store spørsmålet, går det an å kjøre 3D spill med kloning på VGA #2?

Noen som veit om det er mulig å ha kloning med samme oppløsning men med forskjellig refresh rate?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan godt bruke kloning og samtidig spille med prosjektor. Du velger bare prosjektoren som hoved skjerm da du skal spille. Da skal monitoren din bli svart når du starter spillet.

Kloning går an med forskjellige oppløsninger, men jeg vil anbefale å kjøre på samme oppløsning, for ellers så får du ikke plasstil hele bildet i skjermen med minst oppløsning.

Forskjellige refreshrates går som en drøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...