MistaPi Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Web browseren gikk i heng da jeg skulle endre IP adressen til routeren. Nå kommer jeg ikke inn i web interfacet, routeren svarer heller ikke på ping. Jeg har prøvd å resete routeren uten at det har hjelpet. Routeren distribuerer heller ikke DHCP adresser. DHCP var disabled, men siden jeg har reseta routeren så skal det gå tilbake til default, altså enablet. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Har aldri vært borti den router'n, men har du noen peiling på hvilken ip-adresse du ga den?, i såfall skal du kunne sette adressen på din egen maskin til en i samme net-range og fortsette konfigurasjon. Hvis ikke må du koble til på consol-porten med en consol kabel Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. juli 2002 Del Skrevet 23. juli 2002 Også en liten sjanse for at routern din har gått ad undas. Har vært borti to routere av typer der som har gjort det. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 23. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2002 Fikk heldigvis løst problemet. Måtte ta ut alle tilkoblingene uten om til ADSL modemet og så resete routeren, da kom den seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå