Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 så vanskelig og skrive slave1 og master hq *ringe til en god venn Briefe* (uansett vakke stort å briefe med) ville vel bare "briefe" litt han.. med tv serier og sånt var jo lite du skal se "cd mappa" nede i stua Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 så vanskelig og skrive slave1 og master hq *ringe til en god venn Briefe* (uansett vakke stort å briefe med) ville vel bare "briefe" litt han.. med tv serier og sånt var jo lite du skal se "cd mappa" nede i stua ta bilde hehe neida... men meningen med bilde var vel å briefe litt?? sidedn du viste så mye innhold Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) så vanskelig og skrive slave1 og master hq *ringe til en god venn Briefe* (uansett vakke stort å briefe med) ville vel bare "briefe" litt han.. med tv serier og sånt var jo lite du skal se "cd mappa" nede i stua ta bilde hehe neida... men meningen med bilde var vel å briefe litt?? sidedn du viste så mye innhold var faktisk litt random , alle folderne som var oppe var det fra før av , men litt brif var det jo og , ned i stua har eg to permer , begge tar ca 500 cder , den ene er full med cd plater med film på , og den andre er det halvfull med tvserier på dvdplater bilde er unødvendig oki nokk off toppic her nå , stille EDIT: leif var her Endret 8. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 hehe neida... men meningen med bilde var vel å briefe litt?? sidedn du viste så mye innhold var faktisk litt random , alle folderne som var oppe var det fra før av , men litt brif var det jo og , ned i stua har eg to permer , begge tar ca 500 cder , den ene er full med cd plater med film på , og den andre er det halvfull med tvserier på dvdplater bilde er unødvendig oki nokk off toppic her nå , stille EDIT: leif var her ok da.. er litt cd er det hat alltid slette ting når jeg ikke har plass, tenker på alle de spilla/filmene jeg hadde hat hadde det ikke vært for at jeg alltid sletter ting/ikke har dvd brenner Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) ok da.. er litt cd er det hat alltid slette ting når jeg ikke har plass, tenker på alle de spilla/filmene jeg hadde hat hadde det ikke vært for at jeg alltid sletter ting/ikke har dvd brenner har ei dame som berenner alt ut og labler det med fine labler så det ser nesten orginalt ut , har btw en spindel på 100 cder som er full som ikker lablet og puttet i perm enda må snart ha en ny perm tror eg Endret 8. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 C: Julian er hot (venn av meg som var på besøk og endret for et halvt år siden cirka, har ikke giddet endre tilbake) D: Number 9 Number 9 er fra den sinnsvake Beatles sangen. Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 /dev/sda /dev/sdb /dev/sdc /dev/sdd /dev/sde /dev/sdf /dev/sdg 1 Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Oppstart (c:) Filmer & Brenn ut (d:) Ubrent porr (e:) Ubrent progs (f:) Ubrente serier (g:) iphone (h:) Serier & animasjon (j:) Filmer (k:) Ingen disker er delt opp, alle selvstendige disker Syns det er enklere å holde ett visst system da. edit : typo Endret 10. mars 2011 av redmix80 1 Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Tok du HLR lenge på denne tråden før den kom til live igjen? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har harddiskprodusenten sitt navn på hver disk. Og samtidig er de sortert i rekkefølge etter hvordan de står i maskinen. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) 6 år gammel tråd.. menmen: Terrabyten (b:) Windows (c:) Install (d:) På de andre maskinene mine har jeg bare standardnavn. edit: Hadde og en disk med navn Backup, men da hardisken i fattern sin maskin gikk gaiken, måtte jeg ofre den. Endret 10. mars 2011 av Complexity Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Forumarkeologi vet du Complexity Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 C:Local Disc D:Mordi G:Nagger :!: Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Macintosh HD - Systemdisk Windoze - Windows partisjon VideoBay - Final Cut Studio Scratch Disc ^^ Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Macintosh HD: Den harde disken. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 C: D: Wicked. Simple as that. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Lokal Fisk: C Lokal Fisk: D Dette er på bærbaren min. På stasjonæren står det: Lokal Fisk: C Mybook 1: x Mybook 2: x Terrabyten: x Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Lokal Disk C: Horatio H: Shark S: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå