Gå til innhold

Samsung D500 vs. SE K750i?


Anbefalte innlegg

Hva skal jeg velge mellom? Har lest begge testene og begge tilfredstiller mine behov/krav.

 

Får D500 for 499,- og SE K750i for 1499,- begge med Tele 2 Mobil Plus.

 

Håper på kjappe svar, i og med at jeg sikkert kommer til å kjøpe imorgen (fredag). :)

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oki, tror også jeg går for K750i

 

Det er også et pluss med de 2 og 4gb brikkene som man kan skifte ut. Hørte idag at de brikkene må man ta med en klype salt, i-og-med at det telefonen hengte seg opp og fungerte ikke optilamalt viss man har for mye "stash" innpå minnekortet, stemmer dette?

Lenke til kommentar

Bortsett fra at designet på K750i ikke er spesielt pent, og omtrent har sett slik ut siden T610.. :p

 

Jeg kjøpte D500 for noen uker siden, og valget sto mellom disse to. Begge fylte mine krav igrunn, men syns designet på D500 er en del bedre. Litt synd at jeg ikke har minnekort, men ofret det glatt.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
K750i er vel best på papiret av de to,men fy for et nitrist design.Allikevel vurdrer jeg selv også K750i. :p

Designet er klassisk og nyyydelig!

hehehe,det tok ikke lange tiden.Vi er i det minste enige om at designet på K750i ikke akkurat er siste skrik. :D Har siklet en stund på D500 pga designet,men har funnet ut at brukervennlighet må gå foran.Er veldig nær å ratte opp på Elkjøp,for å dra med en K750i hjem. :hmm:

Lenke til kommentar

K750i er rett og slett en bedre telefon enn D500, spesielt pga autofokus og minnekort, og det er jo ingen ulempe at K750i er ekstremt mye raskere på Java heller (både MIDP1.0 og MIDP2.0). Over dobbelt så kjapp, faktisk. :thumbup:

 

Personlig synes jeg forøvrig K750i ser stiligere ut enn D500 også. Greit nok at den likner på eldre modeller fra SE, men jeg må faktisk si jeg synes D500 ser rimelig klumpete eller "tykk" ut når den er "slått sammen", noe jeg ikke synes ser spesielt attraktivt ut. Dette synes spesielt godt fra siden, som når man legger fra seg telefonen på f.eks. stuebordet.

 

Men smak og behag kan jo som kjent ikke diskuteres. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...