Toffen^ Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det eg prøver å gjere: Få spelt på min PS2 ved å bruke skjermen på PC'en min. Eg har det rette utstyret til å koble til PS2'en til pcen min. men det er rett og slett det å klare å få det opp på skjermen. Difor lurer eg på om det er nokon som kan fortelje meg kva eg skal gjere, om det er mogleg, for at eg skal kunne spele PS2. Om det er nokon som ikkje forstår mi vasete problemstilling har eg forsøkt å lage ei enkel teikning: Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 skaff deg tv-kort. og RF omformer så funker det fett Lenke til kommentar
Toffen^ Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 har ein såkalt Comp in på grafikkortet mitt.. lurte på om den var god for noke? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 det er video ut vis ikke det er et VIVO kort du har Lenke til kommentar
Toffen^ Skrevet 18. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2005 har både COMP in og COMP out så de må vel vere ein ev delane? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Ta den gule (video) og sett den i composite in på skjermkortet, så laster du ned Dscaler (www.google.com) og velger composite in på options, og vips, Weee, spill ps2 på pc skjermen. Funker fett for meg! Send meg pm hvis det er noe spess du lurer på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå