SpaceFrog Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei lurte hvor mange hoods folk har fått etterhvert. fikk nett lov å begynne. og har 22 til nå.. dødskonge det der ! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) *POTENSIELL SPOILER!* Gadd aldri ta mer enn det ene. Nå har jeg kommet til Las Venturas. Da jeg returnerte, var hood'ene borte vekk. Skal det være slik? Endret 17. juni 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) ** POTENSIELL SPOILER ** Hele greia er vel at du må stikke fra byen blant annet fordi en annen gjeng tar over, så eventuelt opparbeidet område er tapt. Endret 17. juni 2005 av Shimano Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 hehe... sant nok. men syns det er en grei måte å skaffe seg nok våpen på også. har nå 25 hoods. men men gjøre det alene som er kult. Lenke til kommentar
SpaceFrog Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 tenkte eg skulle prøve akkurat det skjønner du. er på god vei. må bare komme meg hjem. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Gadd aldri ta mer enn det ene. Nå har jeg kommet til Las Venturas. Da jeg returnerte, var hood'ene borte vekk. Skal det være slik? ***SPOILER*Spoiler*Spoiler*SPOILER*** Du vil få muligheten til å ta over hoods igjen senere i spillet, men ikke før historien er kommet så langt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå