Prosessoren Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Finnes der et enkel program for å lage enkle flashmovies. For.eks Glidene overganger mellom 3 bilder, ikke noe mer avansert. (eks. en annonse, som veklser mellom ulike bilder, med en eller annen overglidningseffekt) Vil nødig sette med inn i MAcromdia Flash, bare for å lage noe så enkelt, ut av 3-4 jpg bilde filer... Noen tips ? Eventuelt noen som har en enkel toturial på hvordan jeg lager noe slikt i Macromedia flash ? Endret 16. juni 2005 av Prosessoren Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Du kan vel bruke GIF-formatet til dette formålet? Men nei, jeg vet ikke om noe enkelt program til dette. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Swish er etter hva jeg har lest et program som fungerer til dette formålet. Ellers er det et program som heter noe lignende coffecup, men jeg vet ikke hvordan dette fungerer. Lenke til kommentar
joe45 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Glidende overganger mellom bilder, popouts, popups og andre ulumskheter. www.dynamicdrive.com Du har vel også noen muligheter i en prøveversjon av Xara www.xara.com Dette er vel ikke akkurat Flash, men.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå