Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Morn morn. Sitter her med siden til Nordstrand Menighets Ungdomsfellesskap, og har støtt på et problem med en meny. Denne skal inn i en liten bar mellom innhold og header, men den nekter å legge seg på linje med et annet element som også skal inn i samme bar. Link til designet slik det er ment å se ut. Link til designet slik det ser ut nå. Obs! Den ser ikke ut i IE atm, dette fikses på så fort jeg har fått til denne menyen. Tar ett problem av gangen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Ser ut som ei slags konflikt mellom bredde, padding og margins. Uansett, utan at det eigentleg har noko i denne tråden å gjere: Eg synest ikkje sida ser særlig fin ut, for å sei det slik. Om du skal ta betalt for denne sida bør det enten vere veldig lite, eller du bør starte på nytt. Ikkje for å vere frekk, men dette ser veldig sånn "fjortis-med-frontpage-og-photoshop" ut Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Dette er et helt frivillig prosjekt i menigheten, som jeg takket ja til å være med på, og er et samarbeid mellom flere personer. Det er heller ikke meningen at det skal være så fancy, men oversiktlig og enkelt. Kunne sikkert kjørt en annen stil, men denne falt i smak hos alle. Men er det kanskje noen andre som vet en løsning på problemet? Har sittet med det i 30 min nå, og kommet litt nærmere, men det er fortsatt ikke perfekt, noe som er _veldig_ irriterende. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det ser ut som om du må floate .navi til venstre og gjøre det samme med alle andre menysakene. Eller du kan velge display:inline; Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ahh, tusen takk! Da fungerte det Hvorfor tenkte jeg ikke på det i går Lenke til kommentar
ratix Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 h1 { width: 802px; height: 177px; background: url(gfx/header.png) 0 0 no-repeat; margin-bottom: 10px; } #main { width: 445px; float: left; margin: 5px !important; padding-left: 5px; } #right { width: 153px; float: left; margin: 5px !important; padding-left: 5px; } #footer { background: url(gfx/footer.png); width: 802px; height: 40px; margin-top: 10px; padding-top: 5px; padding-left: 5px; } hmm? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Hmm? Hvor har du det der fra? Jeg har fått fikset det, da.. Lenke til kommentar
ratix Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Jibril2k skrev: Hmm? Hvor har du det der fra? Jeg har fått fikset det, da.. Jeg forandret litt på fire avsnitt av css-koden din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå