storken Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 er dette en feil fra windows sin side??????? Lenke til kommentar
roac Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 En god grunn til å kjøre engelsk utgave Jeg har ikke oppdaget en feil i teksten der, selv om jeg ikke kan garantere at den er korrekt der heller da. Lenke til kommentar
storken Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 også denne som jeg så på hardware.no et bug av noe slag!! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hva mener du med det? Hvis du sikter til advarselsavataren han så er det denne: Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 ahh min feil Uansett, det har ingenting å gjøre med innholdet i denne posten. ------- Tydeligvis er dette en feil fra Microsoft sin side ja. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er ikke det at du ikke kjører noen annen software brannmur da? Brannmuren i SP2 er jo ikke akkurat noen hyperbeskyttelse som tar alt, og du trenger derfor et ekstra brannmurprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå