ørjan3 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har noen peiling om det er mulig å bruke bluetooth-usb for å få utveksle filer og sikkerhetskopiere innhold på mobil til pc?? Såg at elkøp har en BELKIN F8T001YY 199,- Bluetooth USB adapter med 100 meters rekkevidde Fungerer den mot en samsung e720 og se k700i?? Er det stor forkjell mellom forkjellige typer bluetooth usb`er passer de til alle mobiler med bluetooth??? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det går fin ann å bruke en slik usb bluetooth dongle mot mobilen. I teorien skal alle bluetooth dongler gi samme ytelse, dog det finnes klasse 1 (opptil 100m) og klasse 2 (10m). Det vil selvsagt forekomme litt variasjoner. Ja, alle mobiler med bluetooth skal i prinsipp kunne snakke med alle andre bluetoothenheter. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Alle bluetooth adaptere skal funke til alle telefoner som har BT. Jeg fikk meg en Bluetooth adapter igår, og det funker strølende. Den er kun på 10 m, og overføring går supert. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Hvordan er ytelse på bluetooth vs. usb-kabel som følger med k750i? jeg tenkte å kjøpe meg en 100-m bluetooth på mandag elns. men jeg har desværre litt lang vei til elkjøp clas ohlson tar 350kr for tilsvarende. Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg