miCro Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg har nå sett meg lei av den digre klumpen av en CRT skjerm som tar opp så mye plass på skrivepulten min, at jeg har lyst å kjøpe meg en LCD skjerm. Jeg driver en god del med bilderedigering, så det jeg ser på skjermen må være korrekt. Det hadde også vært en fordel å ha en god del plass å boltre seg på, så noe mindre enn 19" er uaktuelt. Det blir også litt spilling fra tid til annen, men jeg er ingen hardcore gamer. Har dere noen forslag til en god skjerm, til 4000-5000 kr? Om du har forslag til dyrere (eller billigere) skjermer er det bare å slenge de inn. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 LaCie Photon Vision II 20" LCD Les testen her Hvorfor: Dette er en knall skjerm som byr på det du trenger. Dessuten er 1600 x 1200 ytters behagelig å jobbe med. Dessuten har den kriminelt bra farger og jeg kan garantere at du vil bli happy. Når skal du kjøpe: Denne skjermen spretter opp i ny og ne på ukens tilbud på netshop og da sparer du fort noen kroner. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Den skjermen var ideel på alle områder utenom pris. Til mitt bruk er den tilsynelatene perfekt, så jeg vurderer sterkt og heller spare en liten stund til før jeg kaster min nåværende skjerm på dør. Det hadde imidlertid vært greit med noen alternativer som var litt mer prisgunstige. Har du noen forslag til det og? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 tja, da må du ned på 19" noe jeg mener er rompe. Spar litt du, prisene synker og det er sommer Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg ser LaCie har et eget kalibreringsverktøy tilgjengelig, er dette nødvendig for å kunne kalibrere skjermen skikkelig eller går det greit å kalibrere den manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå