espenah Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har veldig lyst å kjøpe meg en Dell Latitude X1, men er usikker. Saken er at jeg hadde hatt veldig god bruk for denne i sommer på litt reiser å sånn, men er strengt tatt ikke nødvendig med ny bærbar før skolen begynner i August. Venter jeg, kan d tenkes at jeg sparer noen kroner sikkert. Men er ikke helt fornøyd med det integrerte skjermkortet i denne da jeg liker å spille litt Så kan d være at d plutselig dukker opp noe kraftigere i løpet av sommeren, eller er det lenge til noe nytt kommer? Like greit å kjøpe X1 med andre ord. /Espen Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei du ... Ultraportable og bra skjermkort er en selvmotsigelse. Gode skjermkort krever mye strøm, både til å drive selve kortet og til viftene som skal kjøle det. Skal du ha en maskin du kan ha med rundt, men samtidig spille litt på ville jeg nok gått for en standard 15" maskin med Centrino konfigurasjon. Maskiner i dette segmentet finner du masser av fra flere forskjellige produsenter. Her har du en mellomting mellom ytelse, batteritid, støy etc. Skal jeg foreslå noe her, må det bli FujitsuSiemens Computers (FSC) Amilo Pro V2020, eventuellt Amilo A7640. Det skal være sagt at ingen av disse har supre skjermkort, men de er iallefall forslag fra min side... Vanskelig å anbefale deg noe utenfor FSC, da jeg desverre ikke kan være upartisk (det har med jobben/arbeidsgiveren min å gjøre...) Som sagt i tidligere tråder her på hw.no , så er min kjærlighet lagt til FSC (..og Dell f.o.m. idag), og vil da som ultraportabel gå for Lifebook P7010, evt Dell X1. GO HARD, OR GO HOME ! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg var i akkurat samme situasjon, og nå sitter jeg på en X1. Angrer ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå