.Martin. Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 har lastet ned MySQL men har ingen anelse om hvordan jeg bruker det :S Hjelp! takker for alle svar. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 http://dev.mysql.com/doc/mysql/en/windows-installation.html Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 tror du jeg gidder og lese alt det der? gi meg heller en kort forklaring på hvordan jeg setter opp en database. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) tror du jeg gidder og lese alt det der? gi meg heller en kort forklaring på hvordan jeg setter opp en database. $%&%$#/$ kjerringsvar.... MYSQL er temmelig avanserte saker, og du får ikke ting gratis.. Så gå og les.... Endret 16. juni 2005 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 alle topicene der var jo om installasjonen. den får jeg fint til. men hvordan skal jeg sette opp database :S Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 alle topicene der var jo om installasjonen. den får jeg fint til. men hvordan skal jeg sette opp database :S start $mysql -u {bruker} -p eller installer phpMyAdmin. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hva skal du med mySQL hvis du ikke engang kan sette opp en database eller gidder å lese dokumentasjonen? Hvordan skal du da NOEN GANG få dradd nytte av den? Skjerp deg, og les selv. Vi er ikke dine private hjelpere. Endret 16. juni 2005 av muffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå