Gå til innhold

Xbox - Tips til spill for flere spillere

Toa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kom igjen da! Det må da være NOEN her som får venner på besøk av og til?!?

Jeg synes å erindre at jeg hadde en person på besøk en gang, om han var en venn er jeg ikke sikker på. ;)

Uansett, i sosiale lag spiller vi Rallisport Challenge 2, UEFA Champions League, Halo 2, og Unreal Championship 2. Det finnes jo et mylder av spill som støtter lokal flerspiller, så det er egentlig du og din smak som må avgjøre hva som passer best for dere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1aOK6q6F

MASHED!!

dette er kanskje ikke så bra i singleplayer, men i multiplayer er det artiiiiiiiiii :)

Kung fu chaos er også en klassiker. :w00t:

Lenke til kommentar
MASHED!!

dette er kanskje ikke så bra i singleplayer, men i multiplayer er det artiiiiiiiiii :)

Kung fu chaos er også en klassiker. :w00t:

Mashed er rått!

Spesiellt om du har med Air-Strike :D

Men må helst være 4 spillere for å få full utnyttelse av det da.

Med 2 så er det litt for kjipt :thumbdown:

Lenke til kommentar

FPS spill på xbox styrer jeg glatt unna. Å spille FPS uten mus og tastatur er som å ro uten årer.

Andre fotballspill enn PES er også ganske uaktuelt, med mindre det er bedre (FIFA serien suger...).

Mashed skal testes ut... :) Også Dungeons & Dragons: Heroes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1aOK6q6F
Dungeons & Dragons: Heroes syns jeg var temmelig artig. Det har støtte for 4 spillere, og kan minne litt om Diablo-spillene.

åja.. Dungeon & Dragons Heroes, Baldurs Gate Dark Alliance I & II <-- meget gode hack'n'slash RPG Spill.

Lenke til kommentar

En ny vri som kanskje vil provosere folk til å svare litt mer....

Burde jeg kjøpt PS2 istedet for Xbox? Virker ikke som xbox har mange spill beregnet på flere spillere på samme tv. Har inntrykk av at PS2 har mye bedre utvalg på slike spill. Har xbox stort sett bare ego og asosiale spill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1aOK6q6F

:!:

Vi kan jo bytte?

jeg har en ps2 med 5spill som jeg ikke bruker.

ligger bare å samler støv et eller annet sted :D

Lenke til kommentar

Fusion Frenzy er et utrolig morsomt partyspill med mange "grener", særlig det enkle konseptet "twisted system" (tror det var det det het). Der løper du og kompisene dine oppover på en skrue som skrus ned i vannet, det eneste du skal gjøre er å hoppe og dukke for å unngå hindringer. Vi har hatt mange morsomme timer med Fusion Frenzy. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...