nerd-light Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) hepp, har nettopp fått meg ny pc og innstallert windows etter en stund eller med en gang jeg starter opp får jeg en av disse feilmeldingene, eller når jeg skal starte maskina på nytt. Det er er ingen system på når dem kommer de bare dukker opp, med det resultat at jeg må starte maskinen på nytt, Noen som kan hjelpe meg, slik at jeg kan lokalisere problemet og bli kvitt dem ? hvilke deler pcen min består av kan du se på i profilen min eller her feilmelding1 Feilmelding 2 Feilmelding 3 Endret 19. juni 2005 av nerd-light Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Feilmeldingene sier ikke så mye om selve problemet. Sjekk om CPUen er varm, og sjekk om alt er riktig tilkoblet. Eventuellt legg inn windows på nytt. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 Det viste seg å være defekt minne, kjørte memtest og da ble det masse rødt, jaja hadde egentlig en mistanke om det, for samme feilen kom igjen etter å ha innstallert windows på nytt tre ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå