blablabla21 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Får bare beskjed om at det er "broken package" prøvd å laste ned fra andre steder enn Xandros Networks også, kan laste ned amarok hvis jeg blir medlem og oppgradere brenneprogrammet til å brenne DVD og raskere enn 2x hvis jeg blir medlem. Hvis de nekter deg å installere gratis programvare og tvinger deg til å bruke dems egne er de værre enn MS, vær så snill å ikke si at dette er tilfelle! Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvis dette er tilfelle så er det vel ikke verre enn å bytte til en skikkelig distribusjon? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Bytt distribusjon, eller du kan prøve å kjøre "apt-get" fra en konsoll: su - apt-get install k3b amarok Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) tester meg litt frem på Mandrive, Suse og Xandros, men Xandros er ikke så veldig aktuelt alternativ... synd siden det var så enkelt å bruke.... Endret 16. juni 2005 av blablabla21 Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 kjør Ubuntu istede da vel. denne er enkel å bruke. hvis du velger å kjøre KDE som grafisk brukergrensesnitt så tror jeg at K3B er forhåndsinstallert. Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 kjør Ubuntu istede da vel. denne er enkel å bruke. hvis du velger å kjøre KDE som grafisk brukergrensesnitt så tror jeg at K3B er forhåndsinstallert. hvis jeg har lyst til å kjøre Ubuntu med KDE, trenger jeg ikke Kubuntu da? Ubuntu Live har samme problemer med lyden som jeg hadde i Suse, skurrer konstant... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 KDE kan installeres på vanlig Ubuntu med apt. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 .. og denne fikser lyden -Escariot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå