Espen pai Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 jeg kjøpte en slik en jordan klikk tannbørste for en uke siden eller noe sånn. den pusser bra den, får fine og hvite tenner men den sier ikke klikk. på reklamen sier jo att den sier klikk når du tar i for mye. har bøyd og tøyd på den i alle mulige retninger uten att det kommer en lyd da den. Hvor sender jeg mail for og klage? jodan har ikke noen egen nettside som jeg har funnet ivartfall. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hmmm... Hva med www.jordan.no. Geir Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 ops prøvde den der.... har vell skrevet feil da. men får sende mail dit da takk for hjelpen Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den bare "brekker", hvorfor er det så viktig at den skal lage en lyd? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Den bare "brekker", hvorfor er det så viktig at den skal lage en lyd? Lyden er halve opplevelsen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er gøy å sende klagemail. Jeg fikk faktisk penger av Tine Meierier en gang jeg sendte klage på yoghurt for å teste. Kall meg slem, jeg vet det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Sånne grønne nummer hvor du kan klage på f.eks. juicen er hysterisk morsomme i fylla Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 lol gøye folka her inne..fått masse gode ideer Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 lol gøye folka her inne..fått masse gode ideer Nå må du ikke følge ALLE ideene jeg kommer med da... Har utvist dårlig dømmekraft til tider Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 to late man..I'm like a litle kid! I pick up on things very easily Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå