Markaren Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg klarte å slette den forrige nVidia driveren min, fra listen av datakomponenter.. Hele nVidia filen, og når jeg nå skal innstalere ny så virker dem ikke!! Det står at innstaleringsprogrammet ikke finner noen drivere som er komplitable med min maskinvare. Innstalasjonen avsluttes..! Hjelp!! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 http://www.laptopvideo2go.com - Der ligger modifisert 76.50. Jeg bruker Xtreme-G 77.50 (BF2 funker bare med 77.xx) Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Den virker ikke og skjermen er fremdeles helt fucka opp!! EDIT: BF2 funka fint med meg med 71.30 Endret 16. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Nå har jeg fått det litt bedre, men det ser mye verre ut nå enn før!!! Bokstaver er skikkelig kornete... Men det verste er at jeg nå kan stille skjermen min til en oppløsning på over 2200* noe, mens før bare 1400*1050, siden skjermen ikke skal støtte noe bedre!! BF2 fungerer nå sånn som før, forstå det den som kan...? Men alle bokstaver ser helt forferdlig ut...! OI!!!!! Jeg skrudde på en annen oppløsning, og vips... Det funker som normalt... Jeg srudde på en oppløsning som skjermen faktisk støtter., så nå ble jeg glad..! Endret 16. juni 2005 av Markaren Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (BF2 funker bare med 77.xx) Vel jeg kan nå si at BF2 funker både på 71.30 og 71.80! Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Luring! Selvsagt blir det helt forferdelig når du har på en oppløsning som ikke er ideell for skjermen. Sånn er det bare. Men dersom du hadde en som var høyere, så skulle vel ikke det ha noe å si? Da vil det jo bare stikke utom skjermen, eller tar jeg feil? Det er iallefall slik på min "gamle" FujitsuSiemens E7010 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå