mastro Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg skal ha meg 250 GB ekstern og vurderer disse alternativene: LaCie 250GB ekstern = 1343,- eller Hitachi 250GB + ICYBOX hd kabinett = 1394,- ganske sikker på at jeg går for det siste alternativet, men vil høre hva dere tror... noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 ville helt klart gått for lacie disken da design og størrelse har endel å si for meg. har to stk icy boxer fra før og de fungerer bra men kjedlig det ikke går å stacke dem. *luv lacie* Lenke til kommentar
BKB Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er vel ikke så dumt å kjøpe hd + hdkabinett. I tilfelle du skal ha i en annen harddisk ved seinere tid så er vel den litt mer praktisk å komme inn i. Lenke til kommentar
mastro Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Er vel ikke så dumt å kjøpe hd + hdkabinett. I tilfelle du skal ha i en annen harddisk ved seinere tid så er vel den litt mer praktisk å komme inn i. Ideen er å bruke harddisken jeg kjøper internt en stund mens jeg rydder opp i systemet for å få den lille ytelsesforskjellen, selv om dette ikke er så utrolig viktig... for så å sette den inn i kabinettet og bruke den eksternt. Ellers er det fint å ha muligheten å bytte hd uten å bryte garanti. Noen tanker om hd. valg? Ser Hitachien får stort sett positiv omtale på prisguiden. Noen bedre alternativer til rundt samme pris? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå