Furiouz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har hatt problemer med dataen etter et strømbrudd forreige uke. Formaterte i går og det hjalp litt. Før formateringen fikk jeg artifacts hele tiden, etter 10-15 min fikk jeg masse artifacts, og maskinen skrudde seg av hele tiden eller hang seg. Etter foramteringen har dataen hengt seg en gang og skrudd seg av en gang i løpet av hele dagen. Men har begynt å få litt artifacts. Hva kan årsaken være? Er det skjermkortet mitt? Har sjekket temperaturen på skjermkortet og cpu'en i bios. Har amd og temp ligger på rundt 55 det samme gjør det på skjermkortet mitt. Eller kan det være ustabil psu? Men artifacts kommer vel fra skjermkortet så noe me jo værre galt med det? specs: AMD Athlon Xp 2800+ 1024 mb corsair DDR ram xfx GeForce 6600GT Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 varme brikker, skjermkort eller cpu f.eks.. Skjekk at alle vifter går, og føl på minnebrikkene om de er noe særlig varme. Det kan også være skader på så utrolig mye forskjellig pga. dette med lynnedslaget.. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2005 har sjekket psuen. Er en cheiftech 450w som er relativt ny uasnett, og satt inn den gamle men fortsatt samme problem. Alle viftene går. Renset kjøleribba for støv og minnebrikkene fungerer. Har ikke noe med varme å gjøre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå