Gå til innhold

Britneys Dance Beat


Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd dette spillet til PS2? Det høres kanskje litt rart ut, og jeg tror ikke respekten kommer til å være på topp etter dette, men det er faktisk utrolig artig. Selvfølgelig stempler jo alle det som sugent, men, nei, tro det eller ei så tror jeg nok mange ville likt det om de hadde gitt det en fair sjanse. Tihi.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må unnskylde på vegne av min kjære gamer-kollega. PC-versjonen er forøvrig grusomt kjedelig og utrolig dårlig gjennomført. Jeg vil heller se maling tørke, mens jeg hele tiden ble sagd av en finger om gangen.

 

Ok, nok overdrivelse, men likevel er dette spillet grusomt. Jeg rundet det på 15 minutter, auditionene er greie nok helt til man kommer til konsertene. Det er jo det samme bortsett fra teksturene! ER VI PÅ WORLD TOUR? Føles da ikke slik! Vi danser jo bare to og to i et rom. Kan ikke se publikum, Britney, ingen lyseffekter....totalt blottet for kreativitet!

 

Og å danse med Britney var jo like sløvt. For et dritt-produkt! =) Målgruppen er nok jenter fra 7 til 12 år. Og til og med disse vil føle at det er grusomt kjedelig, ensformig og lite realistisk.

Lenke til kommentar

Si hva du vil, Erling. Du har bare testa PC-versjonen, der brukte man jo bare piltastene og space-tasten. Hvor vanskelig kan det egentlig være? PS2-versjonen er ganske utfordrende, og jeg forstår ikke hvordan jenter mellom 7-12 år kan klare de siste brettene. Dessuten er det jo litt morsomt når Britney kommer frem, jeg må iallfall dra på smilebåndene. Så du forresten de videoene man kan unlocke, der var det nemlig en helt vill effekt-aktig greie. Man styrer kameraet under konserter, og kan vri det 360 grader rundt! Midt i videoen, man kan sitte og se på publikum om man vil, eller hvorsomhelst. Har aldri sett noe slik før, stilig iallfall.

 

Musikken er jo horribel da, men selve spillet er faktisk bra laget og fungerer glimrende. For PS2, vel og merke.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 20:27, GamerLamerFjeld skrev:

Man styrer kameraet under konserter, og kan vri det 360 grader rundt! Midt i videoen, man kan sitte og se på publikum om man vil, eller hvorsomhelst. Har aldri sett noe slik før, stilig iallfall.


 

Jøss, det gikk ikke i PC-versjonen. Her danset du bare på et gulv, og det så ut som du var i et stort rom. Skikkelig teit.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-22 22:52, Erling E. skrev:

Jøss, det gikk ikke i PC-versjonen. Her danset du bare på et gulv, og det så ut som du var i et stort rom. Skikkelig teit.


 

Nei, nå snakket jeg ikke om gameplayet, men om de virkelige videoene tatt opp av Britneys konserter, som man får når man samler opp nok poeng til å få VIP-pass =) Det er vel det i PC-versjonen? Prøv å gå inn og styr litt rundt.

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men har ikke gamer.no andre og bedre ting aa bruke tid og penger paa?

 

Titney Spears er jo selveste lavmaalet paa hvor langt musikk-bransjen er villig til aa gaa for aa tvangsfore forbrukerne.

 

(blah blah blah, Britney kan brenne i *******, blah blah blah, hvem har evneveike nok barn til aa blaase penger vekk paa noe slikt tull, blah blargh etc.)

Lenke til kommentar

Denne posten dedikerer jeg til DrDoogie.

 

Først, jeg har ikke brukt penger på dette spillet. Dette var anskaffet gratis (nei ikke warez, originalt). Og 15 minutter kan jeg da dele av min tid til et eller annet vas.

 

Britney Spears lavmål? Joda, jeg er absolutt ingen fan av henne, spesielt ikke hennes personlighet. Likevel, musikken hennes, som ikke er av henne, men geniet Max Martin og Remi, er uten tvil fengende og bra. I et hav av søppel, er Britney Spears-konseptet en geni-strek. Hun er verdens fremste kvinnelige artist, og hun har ikke kommet dit fordi musikken hennes er "lavmål".

 

Like it or not, jeg liker henne ikke spesielt mye, men hun og hennes musikk har vært en utrolig hit og hun har trossalt millioner av fans.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...