DJ_Dark Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg satt helt fredelig nå nettopp og så på extream makeover home edition på TV3. Som vanlig 1000 ganger i programmet er det reklame, MEN en ting dukket opp på reklamen som jeg ikke i min villeste fantasi trodde ville dukke opp på en norsk tv-kanal nemlig: Jamba! reklamene. Jeg kan mildt si jeg klikka og ble meget sur. Jeg hater den nok fra før fra MTV osv (som jeg egentlig nesten aldri ser på). TV3 er den eneste kanalen jeg trodde kunne starte å sende dette og det gjorde den. UHELDIGVIS!!!! Snart kommer den vel på TV2 og.. Jeg har ikke ord på hvor mye jeg hater Jamba! og nå er den i tillegg på norsk tv.. Hjelp sier jeg bare, for snart blir det vel som på MTV, 4/5 av reklamene er Jamba! Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Utrolig irriterende reklame, ja. Den var på IT-avisen en periode og. Sitter og hører å hører på musikk, kommer ani reklamen og den utrolig irriterende tonen spilles av. Forferdelig. Få den vekk - eller mute den EDIT: Litt "bedre" skrevet.. -Jar Endret 16. juni 2005 av Jarek Lenke til kommentar
reds Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Her om dagen fant jeg en link i en signatur der du kunne bli med og stemme vekk Jamba-reklanmene fra MTV og TV3..Skal se om jeg finner den igjen... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er jo ikke noe nytt, har sett Party Bee driten på TV Norge og Tv2 mange ganger. Ettersom dette er på riksdekkende tv er det værre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Utrolig irriterende reklame, ja. Den var på IT-avisen en periode og. Sitter og hører å hører på musikk, kommer ani reklamen og den utrolig irriterende tonen spilles av. Forferdelig. Få den vekk - eller mute den EDIT: Litt "bedre" skrevet.. -Jar http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4097032 Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Utrolig irriterende reklame, ja. Den var på IT-avisen en periode og. Sitter og hører å hører på musikk, kommer ani reklamen og den utrolig irriterende tonen spilles av. Forferdelig. Få den vekk - eller mute den EDIT: Litt "bedre" skrevet.. -Jar http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4097032 Wehey! DØ REKLAME DØ! -Jar Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Her om dagen fant jeg en link i en signatur der du kunne bli med og stemme vekk Jamba-reklanmene fra MTV og TV3..Skal se om jeg finner den igjen... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 http://opprop.no/opprop.php?id=eklame Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Den søte frosken der? Hvorfor hater alle den? Vent. ikke svar på det Lenke til kommentar
operaman Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 *Ser for seg 15 min med Jamba! reklamer i de lange TVN pausene* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 MTV, TV3 og de andre kanalene med Jamba-reklamer tjener big bucks på Jamba, så jeg tviler -sterkt- på at de kommer til å fjerne reklamene på grunn av noen signaturer. MTV er en mye sett kanal, og når Jamba ofte sender reklamen sin et par ganger i hver pause sier det seg selv at MTV tjener grovt på det. Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Nei se her! Et gammelt topic jeg lagde om den samme saken. Jeg satte også opp en poll på opprop.no, som har en del stemmer. Stem i vei folkens! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Online petitions - the dumbest thing the internet has to offer Seriøst... Jamba suger, men "opprop" på internett? Har det noen sinne ført noe godt med seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå