Gå til innhold

Jamba! på TV3

Anbefalte innlegg

Jeg satt helt fredelig nå nettopp og så på extream makeover home edition på TV3. Som vanlig 1000 ganger i programmet er det reklame, MEN en ting dukket opp på reklamen som jeg ikke i min villeste fantasi trodde ville dukke opp på en norsk tv-kanal nemlig: Jamba! reklamene. Jeg kan mildt si jeg klikka og ble meget sur. Jeg hater den nok fra før fra MTV osv (som jeg egentlig nesten aldri ser på). TV3 er den eneste kanalen jeg trodde kunne starte å sende dette og det gjorde den. UHELDIGVIS!!!! :realmad:

Snart kommer den vel på TV2 og.. :roll:

Jeg har ikke ord på hvor mye jeg hater Jamba! og nå er den i tillegg på norsk tv.. :cry:

:wallbash:

Hjelp sier jeg bare, for snart blir det vel som på MTV, 4/5 av reklamene er Jamba!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig irriterende reklame, ja. Den var på IT-avisen en periode og. Sitter og hører å hører på musikk, kommer ani reklamen og den utrolig irriterende tonen spilles av. Forferdelig. Få den vekk - eller mute den :thumbup:

EDIT: Litt "bedre" skrevet..

-Jar

Endret av Jarek
Lenke til kommentar

MTV, TV3 og de andre kanalene med Jamba-reklamer tjener big bucks på Jamba, så jeg tviler -sterkt- på at de kommer til å fjerne reklamene på grunn av noen signaturer.

MTV er en mye sett kanal, og når Jamba ofte sender reklamen sin et par ganger i hver pause sier det seg selv at MTV tjener grovt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...