Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen: Hva fikk DU?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
2MX eksamen på meg også.

Karakter: 6.

:woot:

Hehe. Jeg må jo si den var en av de enklere prøvene jeg har hatt :!: . Spørsmålene var på langt nær så vanskelige som forventet.

Faktisk synes jeg terminprøven vår var mer utfordrende enn eksamen.

Lenke til kommentar
2MX eksamen på meg også.

Karakter: 6.

:woot:

Hehe. Jeg må jo si den var en av de enklere prøvene jeg har hatt :!: . Spørsmålene var på langt nær så vanskelige som forventet.

Faktisk synes jeg terminprøven vår var mer utfordrende enn eksamen.

Enig, den var temmelig enkel. Ingen oppgaver der var spesielt uklare eller "tricky", som man faktisk forventer på eksamen. I forhold til tidligere eksamensett av 2MX var denne den enkleste :thumbup:

Men jeg klager ikke, er ikke sikkert jeg hadde fått sekser om den hadde vært vanskeligere :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Vel.. Du hadde ikke om partiellderivering iallfall. Det er sikkert og visst. Dere lærer jo ingenting om funksjoner med flere variable i videregående, så hvorfor lære å derivere dem?

Det var en del av forberedelsesdelen, altså totalt ukjent stoff vi fikk 24 timer på å lære oss før eksamen.

Lenke til kommentar
Vel.. Du hadde ikke om partiellderivering iallfall. Det er sikkert og visst. Dere lærer jo ingenting om funksjoner med flere variable i videregående, så hvorfor lære å derivere dem?

Det var en del av forberedelsesdelen, altså totalt ukjent stoff vi fikk 24 timer på å lære oss før eksamen.

Jepp, men de oppgavene vi fikk, var enkle :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...