Prytz. Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hehe.. ja som sagt.. fulgte ikke med i timene.. gikk med en del tid på 123spill.no osv.. Gled deg.. helt banalt fag! Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 fysikk muntlig vk1 forventet karakter: 5 karakter: 5 hadde det ikke vert for at jeg fikk oppgaven om termofysikk hadde jeg kanskje kunne klart 6ern. termofysikk er noe dritt Lenke til kommentar
orelse4054 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Vk1 Bedriftsøkonomi: forventet: 5/6 (hadde det ifra før) Fikk: 4 Jeje Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) GK Elektro Eksamen: Elektronikk Skriftlig Karakter: 5 Endret 19. juli 2005 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Vk1 2mx Karakter: 2 \o/ Helt ok med tanke på mitt til tider ikke-eksisterende oppmøte. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 10 klasse Muntlig: Trodde/håpet jeg kom opp i: Engelsk Kom opp i: Engelsk Karakter: 5 Skriftlig: Trodde/håpet jeg kom opp i: Engelsk Kom opp i: Engelsk Karakter: 5 Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Kom opp i 2mx (den med partiell derivering) fikk 6 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 2MX eksamen på meg også. Karakter: 6. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 2MX eksamen på meg også. Karakter: 6. Hehe. Jeg må jo si den var en av de enklere prøvene jeg har hatt :!: . Spørsmålene var på langt nær så vanskelige som forventet. Faktisk synes jeg terminprøven vår var mer utfordrende enn eksamen. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 2MX eksamen på meg også. Karakter: 6. Hehe. Jeg må jo si den var en av de enklere prøvene jeg har hatt :!: . Spørsmålene var på langt nær så vanskelige som forventet. Faktisk synes jeg terminprøven vår var mer utfordrende enn eksamen. Enig, den var temmelig enkel. Ingen oppgaver der var spesielt uklare eller "tricky", som man faktisk forventer på eksamen. I forhold til tidligere eksamensett av 2MX var denne den enkleste Men jeg klager ikke, er ikke sikkert jeg hadde fått sekser om den hadde vært vanskeligere Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 GK Medium og Kommunikasjon Muntleg tverrfagleg eksamen i mediedesign og mediekommunikasjon Forventa karakter: 6 Reel karakter: 5 Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Kom opp i 2mx (den med partiell derivering)fikk 6 Vel.. Du hadde ikke om partiellderivering iallfall. Det er sikkert og visst. Dere lærer jo ingenting om funksjoner med flere variable i videregående, så hvorfor lære å derivere dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vel.. Du hadde ikke om partiellderivering iallfall. Det er sikkert og visst. Dere lærer jo ingenting om funksjoner med flere variable i videregående, så hvorfor lære å derivere dem? Det var en del av forberedelsesdelen, altså totalt ukjent stoff vi fikk 24 timer på å lære oss før eksamen. Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Vel.. Du hadde ikke om partiellderivering iallfall. Det er sikkert og visst. Dere lærer jo ingenting om funksjoner med flere variable i videregående, så hvorfor lære å derivere dem? Det var en del av forberedelsesdelen, altså totalt ukjent stoff vi fikk 24 timer på å lære oss før eksamen. Jepp, men de oppgavene vi fikk, var enkle :!: Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 VK1 Ikt Drift 4.. skulle egentlig hatt 5 men kødda til Word. ja word!! på den muntlige delen.. Gikk nå ut derifra med ett gjennomsnitt på ca 5 då så jeg er vel fornøyd Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 10. Klasse Muntlig N&m: 6 Skriftlig Matte: 5 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gikk allmenn grunnkurs. Privatisteksamen i 2kjemi - fikk fem! Strålende fornøyd! Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Gikk allmenn grunnkurs.Privatisteksamen i 2kjemi - fikk fem! Strålende fornøyd! Hvorfor tok du 2KJ når du gikk grunnkurs? Må man ikke kunne kjemien fra grunnkurset først for å kunne gjennomføre 2KJ? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hvorfor tok du 2KJ når du gikk grunnkurs? Må man ikke kunne kjemien fra grunnkurset først for å kunne gjennomføre 2KJ? Hadde lyst på en utfordring. Gjorde ferdig GK-kjemien første halvår og tok 2kj andre halvår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå