Ulkesh Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hei, har et problem med Windows XP SP2. I oppstarten har jeg RegProt, som gir meg en pop-up boks om jeg vil godkjenne eller avvise visse registernøkler ved innstallering av nye programmer, for å hindre virus og spyware som legger inn register-nøkler. Problemet er midlertidig at jeg må svare på de samme pop-up'ene hver gang jeg laster Windows, omlag 10 stk hver gang. De fleste er relatert til Grisoft Antivirus, Daemon tools og effektpanelet til lydkortet. Dette skjer ved hver oppstart, og ved hver pålogging av alle mine 3 brukerkontoer (en admin og 2 begrenset), uavhenging om jeg nettopp var inne på en konto, logget av og kom tilbake etter 10 minutter. Med andre ord, hver bidige gang. Jeg kjører Crap Cleaner i ny og ne, men tror ikke dette er problemet da dette problemet inntreffer hver eneste gang. Løsningen er så klart å avinstallere RegProt, men jeg blir så mye mer sårbar for virus. Noen forslag til andre løsninger ? Endret 16. juni 2005 av Ulkesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå