Gå til innhold

kommando for å gå et nivå opp i mappestrukturen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-24 21:12, hanscats skrev:

IMNSHO ?!?!


For det første:

j36 3r 5å 313373 47 /1 |/|å 5n4k|<3 5å S@TANS tullette pråk med øreten forkortelser etterhverandre?


Forklaring på IMNSHO:

 

IMHO // abbrev.

 

[from SF fandom via Usenet; abbreviation for `In My Humble Opinion'] "IMHO, mixed-case C names should be avoided, as mistyping something in the wrong case can cause hard-to-detect errors -- and they look too Pascalish anyhow." Also seen in variant forms such as IMNSHO (In My Not-So-Humble Opinion) and IMAO (In My Arrogant Opinion).

 

 

http://www.tuxedo.org/~esr/jargon/html/entry/IMHO.html

 

l337 kan du være selv.

Quote:


For det andre:

Så er det utrolig mange dumme poster i dette forumet. At folk ikke vet (lese seg fram til) at "cd .." er hopper opp et hakk i treet er jo idiotisk og beviser at personen ikke har giddi å satt seg inn i systemet og lest noe som helst.


Det neste som kommer er vell spørsmålet "jeg finner ikke ut hvordan jeg compiler ny kernel, noen MÅ gjøre det for meg!!!!! (med 18 utropstegn bak)"


Bruk GOOGLE og les mailinglister for svarte!!!


Nesten enig, men du trenger ikke å bli ufin av den grunn. Les litt mer om hvordan man skal oppføre seg korrekt på forum/usenet ol. Eller som du sier det selv: RTFM!

 

Stenger tråden. Finn et annet sted å lek bedrevitere, eller hold dere on-topic og diskuter *nix her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...