-Teddy- Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg skal ha en ny HD nå fordi jeg er tom for plass. Jeg har to Seagater fra før av og er veldig fornøyd med de. En 120GB IDE (P-ATA?) og en 80GB S-ATA. S-ATA 80GB'n bråker endel under lesing / skriving og det er litt plagsomt. Er det slik på alle nye S-ATA disker? Er ikke noe lyd fra 120GB'n. Kriterier for ny HD: Min. 200GB Lydsvak, også under lesing / skriving. Si ifra om det ikke er så på disken du anbefaler Rask. S-ATA er vel å foretrekke. Maks 1200kr. (Om det ikke er noe ekstremt mye bedre for en hundrings mer.) Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Du kan jo teste Samsung P120 200/250 gb. Det er etter min mening de diskene som er stillest i klassen. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302883&cks=PLC Noe å satse på? Har gode brukererfaringer fra komplett, men noen herifra? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det har mye å si på støynivået hvor i kabinettet du plaserer disken din. Bunnplata er verste sort (min erfaring). Se her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå