Gå til innhold

Forslag til nytt rolle spill!

Anbefalte innlegg

Hei!

Må ha noe nytt og spille :p, og jeg liker rolle spill godt. (eks: world of warcraft)

har bare ISDN, så ingen nettverks spill på meg :ermm:

kom me forslag :D

Takker for alle svar! :yes:

(ps: ny på gamer.no, så hvis det er en feil post. så flytt den.)

edit: bruker pc hvis dere ikke skjøte det :p

Endret av mR_cRaZy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan du gi en liten forklaring av spillet? er det sånn at du har en borg som på heros, ellar går du bare rundt og ikke gjør noe som på runescape?

Guild Wars er et mmorpg spill (online rolle spill) på lik linje med World of WarCraft.

http://gamer.no/product.php?productId=17486

Skal du spille på nett eller singlepalyer?

Singleplayer Spill:

Morrowind

http://gamer.no/product.php?productId=9573

Baldurs Gate 1 og 2

http://www.bioware.com/games/shadows_amn/s...ml?galleryID=31

Icewind Dale 1 og 2

http://gamer.no/product.php?productId=9505

Dette var det jeg kom på i øyeblikket og som jeg anbefaler. Kan hende har du en helt annen smak. Det er mye annet der ute...

Lenke til kommentar

Guild Wars er online spill.

Du kan jo gi

Star Wars:KOTOR 1 & 2 et forsøk, ellers er Elder Scrolls III:Morrowind et godt alternativ. Fint å spille litt på det før Elder Scrolls IV: Oblivion kommer ut til vinteren.

Neverwinther Nights er også et bra spill.

Lenke til kommentar
Guild Wars er et mmorpg spill (online rolle spill) på lik linje med World of WarCraft.

Guildwars er vel ikke mmorpg (massive multiplayer online role playing game), mer et "orpg" (Online role playing game). Vil si at det er ett rpg som du spiller online jeg da.

Lenke til kommentar

Vel, GuildWars er uansett et "nettverks" spill, så det kunne han jo ikke ha..

Men jeg støtter forslagene for Gothic 1 & 2, og StarWars Knights of the Old Republic (1 og 2, selv om 2'ern ikke funka hos meg).

Ellers har du jo NeverWinter Nights (+ ekstrapakker), og Temple of Elemental Evil eller hva det nå het..

Lenke til kommentar

Guildwars er vel ikke mmorpg (massive multiplayer online role playing game), mer et "orpg" (Online role playing game). Vil si at det er ett rpg som du spiller online jeg da.

Nå har jeg ikke spilt Guild Wars men...

Hvorfor skulle det ikke være et mmorpg da? Du spiller det jo over nett med tusenvis av andre folk dermed kan du legge mm(massive multiplayer) til orpg. Men for all del skyt meg om jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det ikke være et mmorpg da? Du spiller det jo over nett med tusenvis av andre folk dermed kan du legge mm(massive multiplayer) til orpg. Men for all del skyt meg om jeg tar feil ;)

I Guild Wars får du din eigen kopi av spelverdenen når du går ut av byane, og har ikkje med deg andre enn partymemberane dine. Det er berre i byane at andre spelarar kan møtast. Derfor kallar utviklaren Arena-net Guild Wars for eit CORP (Competitive Online Role-Playing Game)

Og til trådstartar vil eg anbefale Morrowind :thumbup:

Endret av Brighto
Lenke til kommentar

I Guild Wars får du din eigen kopi av spelverdenen når du går ut av byane, og har ikkje med deg andre enn partymemberane dine. Det er berre i byane at andre spelarar kan møtast. Derfor kallar utviklaren Arena-net Guild Wars for eit CORP (Competitive Online Role-Playing Game)

Og til trådstartar vil eg anbefale Morrowind :thumbup:

Eg blei lei av morrowind etter 2 veker, men eg vil anbefale Guild Wars ;)

Lenke til kommentar
Guild Wars er online spill.

Du kan jo gi

Star Wars:KOTOR 1 & 2 et forsøk, ellers er Elder Scrolls III:Morrowind et godt alternativ. Fint å spille litt på det før Elder Scrolls IV: Oblivion kommer ut til vinteren.

Neverwinther Nights er også et bra spill.

Er veldig enig i den listen, Kotor er jævlig bra og det beste star wars spillet noen sinne synes jeg. Kan også anbefale Fallout 1 og 2 hvist du ikke har dem, det kommer også en 3er om en stund til.

Lenke til kommentar

Guild wars er like mye RPG som halen til en mus er en elefantsnabel.

Vil du ha et ekte RPG så test ut Morrowind, Star wars: KOTOR er også å anbefale.

Begge er sikre vinnere!

Neverwinter Nights er et "hypet" spill etter min mening, prøv heller Baldurs Gate 1 og 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...