Markaren Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Har dei sperra alle serverane med unlocka våpen nå? Finner ingen igjen, bare 2 som har "all WPN" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 men når jeg hører new weapons hav been unlocked, hvordan får jeg bruke de da? quoter meg selv. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla ) De er IKKE terrorister. MEC = Middle East Coalition. En koalisjon på lik linje med USA, Storbritannia og andre vestlige land. Dice var nøye på å utelukke all historie fra BF2, siden dette ville forårsake reaksjoner. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla ) De er IKKE terrorister. MEC = Middle East Coalition. En koalisjon på lik linje med USA, Storbritannia og andre vestlige land. Dice var nøye på å utelukke all historie fra BF2, siden dette ville forårsake reaksjoner. greit greit, MEC da. Men jeg lurer enda på hvordan man får våpnene når de blir unlocka. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Når runden er ferdig vil du få beskjed om det av infoen. Dt er en liten knapp ved siden av våpnene når du velger kit. Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Gleder meg til battlefield.no får kjørt uten 12 min. regelen, da skal jeg heller spille der. Så å si ingen squadleaders jeg har vært Commandor for har vært flinke til å benytte seg av request, selv og jeg tilbyr både ditt og datt til disposal.. ip: 80.221.9.60:16567 _no-time-limit_ Har leita etter servere med denna fantastiske cracken i dagesvis, fant den endelig igår! Er bare en foreløpig, men det kommer vel mer etterhvert. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Til alle som ikke vet hvordan de skal bruke våpna som er unlocka: Lenke til kommentar
jadacool Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Å gi de beste våpnene til de beste spillerne fører fort til en god porsjon frustrasjon Enig, har andre spill på nett hvor nettopp det er et problem, og nybegynnere som kommer inn etter en stund har ikke mökk av en sjangs da de beste har de beste våpnene. Skjönner jo at det er en måte å premiere dyktighet, men det blir blodig urettferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå