Gå til innhold

Hvordan få unlocked weapons

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla :) )

De er IKKE terrorister. MEC = Middle East Coalition. En koalisjon på lik linje med USA, Storbritannia og andre vestlige land. Dice var nøye på å utelukke all historie fra BF2, siden dette ville forårsake reaksjoner.

Lenke til kommentar
hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla :) )

De er IKKE terrorister. MEC = Middle East Coalition. En koalisjon på lik linje med USA, Storbritannia og andre vestlige land. Dice var nøye på å utelukke all historie fra BF2, siden dette ville forårsake reaksjoner.

greit greit, MEC da. Men jeg lurer enda på hvordan man får våpnene når de blir unlocka.

Lenke til kommentar
Gleder meg til battlefield.no får kjørt uten 12 min. regelen, da skal jeg heller spille der. Så å si ingen squadleaders jeg har vært Commandor for har vært flinke til å benytte seg av request, selv og jeg tilbyr både ditt og datt til disposal..

ip: 80.221.9.60:16567 _no-time-limit_

Har leita etter servere med denna fantastiske cracken i dagesvis, fant den endelig igår! Er bare en foreløpig, men det kommer vel mer etterhvert. :p

Lenke til kommentar
Å gi de beste våpnene til de beste spillerne fører fort til en god porsjon frustrasjon

Enig, har andre spill på nett hvor nettopp det er et problem, og nybegynnere som kommer inn etter en stund har ikke mökk av en sjangs da de beste har de beste våpnene. Skjönner jo at det er en måte å premiere dyktighet, men det blir blodig urettferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...