herzeleid Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hvordan får man fks. ag3 på bf2 demoen? har fått det på noen servere og lurer på om det er noe spees som må gjøres eller noe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Spill på servere som har "unlocked" i navnet. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) men det er sikkert "ulovlig" hehe. EA har så utrolig mye tullete regler for ditt og datt.... Endret 16. juni 2005 av gamer73 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla ) Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 viste ikke at dette var med på demoen engang. viste det skulle være slik at du får nye våpen ettervært som du går opp i rank. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Litt rart at de har unlocka våpna, når de ikke en gang er med i demoen... Men jeg ble skuffa over de nye våpna.., og det at alle de forskjellige armeene får de samme våpna.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Syns heller ikke de "opplåste" våpnene var noe særlig bra... Hadde for eks ventet at "sniperrifla" var betydlig bedre, da den du starter med gjør ca 1/3-1/4 dmg. Veldig trist da jeg alltid har spillt som sniper gjennom BF-spillene. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Uansett hvem pokker vil løpe rundt med en AG3..et totalt utrangert og trassig våpen. M16 er et klart bedre våpen uten tvil. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Uansett hvem pokker vil løpe rundt med en AG3..et totalt utrangert og trassig våpen. M16 er et klart bedre våpen uten tvil. AG3 er utrolig mye bedre enn M16 i bf2. Singel skudd på litt avstand Ellers er jo medic rifla ganske bra da, ville tro M95 ville gjort mer skade enn det den gjør nå Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke rakk ned på AG3'en vårres! Den e kjempebra. Jeg vil heller ha en AG3 i strid enn en M4/M16, helt klart. Amerikanske våpen (M4/M16) har en effektiv dekningsild på maks 400 meter. AG3'ern har en effektiv dekningsild på 800 meter. AG3'ern er riktig nok gammel, men på grunn av at alle nye våpen skal innfri nato-krav (som f.eks. 30 kuler pr magasin) har de mindre kaliber enn "de eldre" våpnene. AG'en har bare 20 pr. magasin, men faen da.. mye grovere kaliber, du kan jo til og med bruke den som snikskytter-rifle. *mimre om alle AG leksjonene* Det alene sier mye i krigføring. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det du skriver om nå er det eneste som gir meg lyst til å reise ut i militæret. Selv om jeg ikke ville holdt en dag p.g.a. kondis som en vrengt polvott Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Ikke rakk ned på AG3'en vårres! Den e kjempebra. Jeg vil heller ha en AG3 i strid enn en M4/M16, helt klart. Amerikanske våpen (M4/M16) har en effektiv dekningsild på maks 400 meter. AG3'ern har en effektiv dekningsild på 800 meter. AG3'ern er riktig nok gammel, men på grunn av at alle nye våpen skal innfri nato-krav (som f.eks. 30 kuler pr magasin) har de mindre kaliber enn "de eldre" våpnene. AG'en har bare 20 pr. magasin, men faen da.. mye grovere kaliber, du kan jo til og med bruke den som snikskytter-rifle. *mimre om alle AG leksjonene* Det alene sier mye i krigføring. Jo helt enig men tror ikke spillet tar like mye hensyn til det Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Det er ikke meningen at de nye våpene som blir låst opp skal være bedre enn hva man starter med. De skal være annerledes. Tregere, men kraftigere, kanskje. Eller annerledes på annet vis. Det ville vært et dårlig valg å gjøre de opplåsbare våpnene overlegne de du starter med. Å gi de beste våpnene til de beste spillerne fører fort til en god porsjon frustrasjon. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla ) Går det an å få auto på den, og ikke bare Burst ?? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla ) Går det an å få auto på den, og ikke bare Burst ?? ja, du trykker på "3" en gang til for å bytte modus på våpnet. Selv elsker jeg å ha et og et skudd, digg Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 hva gjør man når man hører "new weapons have been unlocked"? Har forrtsatt samme trause rifle som ikke treffer en slem terrorist (ja jeg er USA siden jeg liker assault rifla ) Går det an å få auto på den, og ikke bare Burst ?? ja, du trykker på "3" en gang til for å bytte modus på våpnet. Selv elsker jeg å ha et og et skudd, digg Ok. Takker Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 nye våpen? spiller på en unlock server men ser/finner/bruker ingen nye våpen..? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Nå er jeg lykkelig, spillt Battlefield 2 i ca 7 timer (lang økt...) Men nå begynner jeg virkelig å skyte seriøst bra igjen, hadde 40- kill, 0- deaths. *Mimrer til mine dager i BOD (Brothers of death) som sniper med "snikskytter medalje. <Men de gutta tok det litt langt* Uansett, jeg foretrekket faktisk den "første" sniperrifla, den andre bråket for mye, og var for tung på siktet. Liker ei lett rifle som jeg treffer hauet med hver gang =) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 pleier å drepe 15-20 og ikke dø hver runde..pleier å være Commander og har ellers fulltidsjobb med å koordinere artillary, supplies og UAV så jeg gjemmer meg ved en base og heller vokter denne med noen skudd. Gleder meg til battlefield.no får kjørt uten 12 min. regelen, da skal jeg heller spille der. Så å si ingen squadleaders jeg har vært Commandor for har vært flinke til å benytte seg av request, selv og jeg tilbyr både ditt og datt til disposal.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 men når jeg hører new weapons hav been unlocked, hvordan får jeg bruke de da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå