Stingher Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Et år har gått siden forrige gang, så på tide med en oppgradering igjen. Hvis du ikke leste den forrige workloggen så ligger den her. Fra Microplex har jeg bl.a fått et nytt sidevindu, meteorlight, chipset-kjøler og div vannkjølingsdeler. Dessverre hadde de ikke inne blokk til 6600gt kortet, så det får vente, sammen med cpu-blokk og Alphacool-tank. På komplett har jeg bestillt: -Asus A8n SLI-hovedkort -Asus 6600GT PCI-Express Skjermkort -Corsair Twinx Xpert-minne -AMD 3200Mhz 64Bit-prosessor Siden jeg oppgraderer til 939-plattformen trenger jeg ikke Socket A og TwinPlex-blokkene mine no mer, så hvis det er noen som er interessert bare PM meg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Heisann, samme kabinett som jeg modder for tiden jo! Dette kan bli meget spennende, og ikke minst estetisk pent. Hvilke komponenter nøyaktig (wc-blokker etc.) er det som vil inngå i prosjektet? Hvorfor ikke kutte sidevindu selv? Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) AC vannblokk, CPU, "cuplex PRO" AC vannblokk, aquagraFX, 6600, PCIe AC vannblokk, chipset, "twinplex" Alphacool vanntank, Cape Coolplex 25 Sammen med disse komponentene jeg har fra før: AC "aquastream" vannpumpe AC radiator, "airplex EVO 240" AC vanntank, "aquatube", Sølv AC LCD Display, "aquabay crystalfontz" Kjøpte vindu siden det ser best ut. Har feilkuttet nok. Endret 16. juni 2005 av Stingher Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Litt av et system.. Kan bli råbra om det blir gjort ordentlig! Lenke til kommentar
Stingher Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Oppfordrer til å lese den gamle workloggen som det er linket til lenger opp, der er det flere bilder av hele systemet. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Gjort, mye interessant.. Virker som om du kan sakene dine gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå