TeAmlAmPerz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Trenger drivern, trådløse kortet er fucka. Lenke til kommentar
BKB Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) finner drivere til Dell maskina di på www.dell.no vel Edit: Skriv inn service tag eller finn modell navn HER Endret 16. juni 2005 av BKB Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 trur det ikke der drivern, noen som vet hvorfor jeg ikke kan ha kontakt i over 5min? (har 5 | ).. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 trur det ikke der drivern, noen som vet hvorfor jeg ikke kan ha kontakt i over 5min? (har 5 | ).. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 leste på Notebookforums.com at mange hadde problem med at nettverkskortet bare hadde kontakt i 5 minutter av gangen. Problemet var en feil i driveren, og gjaldt bare med nettverkskortet Intel 2200BG. Mange sa at det løste seg ved å installere nyeste driver fra Intels hjemmesider. Evt. kan det også være like greit å bytte ut kortet med ett Intel 2915 som også støtter den nye 802.11a standarden. Koster 300 kr på mamoz.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå