Gå til innhold

Beware the power of MX4000!

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeebus da!

Det er et utdatert skjermkort som ikke engang ville klart introsekvensen til de fleste spill gitt ut det siste tiåret!

Er det ikke det minste artig at de da skrive at jeg ikke kan forberede meg til kreftene fra kortet? :)

Lenke til kommentar

Hehe stilig :)

Til de som ikke skjønte den. GeForce4 MX4000 hadde ytelse på nivå med GeForce2-serien (eller blander jeg MX4000 samme med MX440?). Altså overhode ikke noe ytelse å stille opp med.

Edit: Tror jeg nedjusterer hele greia. Kortet yter DÅRLIGERE enn MX440. Jeg blandet faktisk kortene sammen, og det er egentlig GeForce4 MX440 som yter på linje med GeForce2. Anyway: GeForce MX400 yter såvidt bedre enn GeForce 2 MX400. Så dette er virkelig kraftige saker altså :roll:

Endret av Ernie.
Lenke til kommentar

Er ikke bare at kortet er utdatert, men det har alltid vært et dårlig kort. (Var kanskje low-mid end når det kom ut?)

Markedsføringen av skjermkort er helt på trynet. "High performance" her og der.

Dominate Your Games Designed for high-performance gaming, the GeForce FX and GeForce PCX 5700 GPUs deliver cinematic effects, unmatched features, and rock-solid stability for next-generation games.
Lenke til kommentar

"So you think you're ready for the ultimate graphics machine. Do you honestly think you can handle the sheer technological genious forged in the contents of this box? With unparalelled speed, and crisp realistic graphics, your world may never look the same again. Maybe your not ready for the awesome power of this card, or are you...?"

Sitat fra baksiden av esken.

Og den ble laget sent i 2004. :grin:

Og greit, dette tar kaka.

Helt nederst med liten skrift:

"! Persons having high blood pressure, a back or heart condition, or who are pregnant should not use this card, the unmatched graphic quality may be too exhilerating and realistic for the weak of heart."

SYKT!

Ikke rart folk blir lurt til å kjøpe dritt.

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...