[heisum] Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 hei!!! jeg lurte på hvilken skrkkfilm som er best som er laget hit til?? er det noen som vet det?? hilsen en som liker å se på skrekkfilemer!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Har ingen favoritt. Heter du Leif? Lenke til kommentar
[heisum] Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 nei jeg heter ikke leif!!! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Den beste skrekkfilmen er IKKE The ring 2 eller The Grudge ihvertfall.... Endret 16. juni 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) tja si det.. brudd på tre-ords-regelen..*raportert* edit: Den beste skrekkfilmen er IKKE The ring 2 eller The Grudge ihvertfall.... ikke sett the ring2 jeg, men the grudge er forbanna kjedelig altså Endret 16. juni 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det er nok ingen som er enige om hvilken skrekkfilm som er best. Finnes mange forslag ute på nettet, men ingen som er enige. Inntrykket på filmer varierer jo på person til person. Personlig liker jeg ikke klovner i skrekkfilmer. Klovner og kosedyr. De synes JEG er skrekkelig. The Ring er jo også ganske "creepy". Ta et google søk på f.eks "Best horror movie ever" eller noe slik, så får du nok mange gode forslag. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Det finnes allerede en skrekkfilm-tråd her, som du lett kunne ha funnet ved å scrolle nedover forumkategorien. Tråden bryter også med tre-ords-regelen, og blir selvfølgelig stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg