AriX Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Bare et helt enkelt spørsmål: Er denne skjermen noe å ha på? (Er den verd prisen; 3283,- på komplett.no). Ser jo grei nok ut, men fikk bare 6.1 eller 6.7 på PCWorld.no, noe som ser iøynefallende ganske lite ut. Men hvis noen har noen erfaringen eller andre innvendinger ser jeg gjerne at dere kan dele det med meg. Ser frem til raske og utfyllende svar? På forhånd takk! Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har selv denne skjermen. MEGET god kvalitet på den. enkelt og greit et meget godt kjøp /espen Lenke til kommentar
Bruce Skrevet 22. juli 2002 Del Skrevet 22. juli 2002 Har denne skjermen også, selv om pcworld ikke var fornøyd med den. Så er jeg kjempefornøyd med den, kjøpte den fra itbutikken.no så den ble et par hundrelapper billigere enn fra komplett.no =) Så skjermen kan jeg anbefale =) Lenke til kommentar
Trinitonn Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 jeg har den også, den er drit bra!! beste skjermen jeg har hatt/sett foreløpig av 19" CRT skjermer.. vennene mine ble også imponert og misunnelig fordi den var så digg å se på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå