erlnico Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei, eg har eit Creative 5600FX Ultra 128MB-Ram (Veit at det er gamelt) Men nå har det begynt å komme opp eindel feilmeldinger i frå nvdia sitt program om "Dette skjermkortet får for lite strøm og vil kjøre på redusert hastighet for å ungå skader på kortet". Spelet kjører heilt fint heilt til denne feilmeldinga kommer opp... Dette kommer etter å ha spelt eindel dataspel som f.eks; Rise of Nations, Empire Earth 2, SWAT4 osv... I grunne litt krevandes spelm, utanom Rise of Nations. Er det noko som eg kan gjer?? Strømforsyninga er ein 350W og er 1år gamel. (Strømplyggen i skjermkortet er plygget i, har også prøvd ein anna strømplygg) Resten av maskinen er Athlon XP 2500+ 1024 Twinmos RAM Hovedkort Abit NF7 DVD-ROM Eksternet lydkort 2. HD Finnes det noko som eg kan gjer?? Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 er det en qtec strømforsyning? Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Stemme nok desverre det.... Hadde ein følelse på meg at dette qtec greiene var noko dritt...... Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Så det er ingenting som eg kan gjer???? Har ikkje så masse penger til å kjøpe ein ny strømforsyning........(Akkuratt nå) Lenke til kommentar
BKB Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Kjøpte nylig GeForce 6600GT og sleit litt med å finne en plugg som kunne levere nok strøm, test ut alle plugga, ikke ta en plugg som går igjennom X antall hd'er osv. Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2005 Det er blitt gjort for lenge sida........ Må nok kanskje kjøpe ein ny strømforsyning..... Litt dritt det der... Børde stå ein advarsel på strømforsyninga før ein kjøper den...... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 "Advarsel, denne strømforsyningen suger. Ikke kjøp den!" In a perfect world... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå