El Matador Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hva er nickene deres? mulig det er noe tull med phpen vår, alle søkere skal få svar å søknadene sine uavhengig om de er blitt godtatt eller ikke. Zevs er mit nick Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) UPDATE (ang intak): Etter noen mindre heldige erfaringer med yngre spillere er det nå ganske strengt når det gjelder intak i Zolid. Vi ser helst at spillere er over 18 (untak gjøres). Vi har skjerpet oss på flere områder og jeg vil bare understreke at grunnen til at flere lovende spillere ikke har blitt tatt inn i varmen, er fordi vi har mistet flere eldre spillere og trenger å få opp gjenomsnittsalderen til det nivået den en gang hadde i start fasen. (godt over 20 år) Dette er for å ha en mer stabil rooster da i nesten samtlige sammenhenger kommer stabilitet med aldern, da du stort sett har mer kontroll over din egen timeplan når du er 30 fremfor 13. og til dere som har søkt, jeg finner ingen tegn etter søknadene deres i arkivet, ettersom jeg ikke alene ikke hadde (har nå) ansvar for intak tipper jeg deres søknader desverre slettet uten respons, dette er velidig uheldig og profesjonelt og jeg beklager dette. Rutinene for intak er sjerpet veldig. Nå holder vi på å bygge opp et miljø for gode infere, tankere og jet piloter. Så hvis du føler at du har noe å bidra med som kan måle seg med det beste bf2 norge har å by på er det fortsatt lurt å ta kontakt Endret 15. oktober 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå