Torjus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hmmm... aldri hatt en battlefield clan, men har vært i cs clan i 2 år, men sluttet med cs når bf2 kom... har også spillt vietnam og 1942 en del, men ikke seriøst... kanskje jeg skal prøve? Hvordan virker det egentlig? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Legger deg til som tryout Har åpnet en del plasser nå. Vi skal opp i 25 medlemer og siden komplett nå kuppen nermer seg er det greit å få flest mulig inn fortest mulig. Men husk du skal ha tiden det trengs for å sette seg inn i spillet, du skal ha en del ferdigheter og ikke minst være moden og sammarbeide Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 10. august 2005 Forfatter Del Skrevet 10. august 2005 Vi spiller 8vs8 og 12vs12, det virker bra Hvis du lurer på noe mer spesifikt så må du forumlere det mer spesifikt. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Jeg har for eksempel spilt hundretalls clanmatcher i CS, men aldri i battlefield. Hva er forskjellen? Når har motparten tapt? Hva skjer etter første runde er ferdig? Rejoiner serveren? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Man taper når alle ticketene er på 0 eller når tiden går ut og du har mindre tickets enn motstanderen. Man spiller 1 runde som US og 1 runde som MEC/China. Kamper i BF2 er ca 1000x mer avansert enn CS Du bør virkelig vite hva du driver med . Holder ikke med aim i dette spillet. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 12. august 2005 Forfatter Del Skrevet 12. august 2005 Man taper når alle ticketene er på 0 eller når tiden går ut og du har mindre tickets enn motstanderen. Man spiller 1 runde som US og 1 runde som MEC/China. Kamper i BF2 er ca 1000x mer avansert enn CS Du bør virkelig vite hva du driver med . Holder ikke med aim i dette spillet. Så sant så sant Sånn skjer det: Hvert lag velger et map. Men spiller 2 runder på hvert map et som us og et som feks. mec. Den som har flest tickets totalt vinner. Det er faktisk ikke så vanskelig Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Nå er det bare commander og Pilot plasser ledige i klanen, vi åpner også for "vanelige" spillere, men disse skal helst ha veldige ferdigheter Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Nå er det bare commander og Pilot plasser ledige i klanen, vi åpner også for "vanelige" spillere, men disse skal helst ha veldige ferdigheter Søker dere enda? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 Nå er det blitt litt vanskligere, men hvis du har veldig gode air skill så har vi plass til en pilot til Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 29. august 2005 Forfatter Del Skrevet 29. august 2005 Da er det åpent igjen for tryouts Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sikker på det nå, alex? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg vil prøve, har søkt etter klan i evegeheter nå.. OK, er 15 år, spiller mest spec ops og medic, er ganske grei pilot både i heli og fly. Maskinvare (vet ikke om det er så viktig menmen..): AMD 3200+ 2.2 Ghz @ 2.5 GHz Asus Gforce 6800GT Crucial 1024 Mb RAM @ 500 Mhz Jeg har til og med laget dette "Clan Zolid" banneret *smiske* Endret 16. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg vil prøve, har søkt etter klan i evegeheter nå.. me 2. Fikk komme inn i en klan, men der skjer det desverre lite. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har til og med laget dette "Clan Zolid" banneret *smiske* eller denne Lenke til kommentar
Welve88 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er det ledig for tryout's for tiden? Kjenner Cz|Steina BTW Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hadde vært fint med svar fra trådstarter Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei http://www.zolid.org/v2/joinus.php bare å søke, det er litt trangt for tiden, men mulig jeg får presset inn en eller to tryouts. EDIT: vi har allerede banner: Endret 19. september 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei http://www.zolid.org/v2/joinus.php bare å søke, det er litt trangt for tiden, men mulig jeg får presset inn en eller to tryouts. EDIT: vi har allerede banner: Jeg har søkt, men har aldri fått noe svar. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hei http://www.zolid.org/v2/joinus.php bare å søke, det er litt trangt for tiden, men mulig jeg får presset inn en eller to tryouts. EDIT: vi har allerede banner: Jeg har søkt, men har aldri fått noe svar. ikke jeg heller Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Hva er nickene deres? mulig det er noe tull med phpen vår, alle søkere skal få svar å søknadene sine uavhengig om de er blitt godtatt eller ikke. EDIT: mulig dere søkte i en periode hvor i allerede hadde tatt inn tryouts og at søknadene deres kan ha blitt slettet av en annen CL i Zolid. Endret 1. oktober 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå