Gå til innhold

"Tv2 Army-spillet" Really worth the download?

Anbefalte innlegg

Eg er så uheldig å ha to kjedelige foreldre som nekter å anskaffe ASDL, fordi vi allerede har ISDN. Jeg leste om dette army spillet på dette forumet og starta å laste det ned. Det tar "berre" 6 timer. No er eg komt til 20 % og lure på om det er verdt å fortsette. Er spillet bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så må du jo også huske at det meste av spillet er multiplayer da. :smile:

Quote:

"Tv2 Army-spillet" Really worth the download?

Den dagen TV2 har gått til anskaffelse av en egen, privat army tror jeg jeg deserterer til Mars eller.no :grin:

Lenke til kommentar

...men så kom jeg akkurat på at det kunne vært interessant å se værdamene iført det "rette" utstyret. Tror jeg blir boende krigen igjennom allikevel jeg. :wink:

Men! Den dagen de sender hun God Kveld Norge-dama (ja, Dorthe Skappel het hun) ut i feltet, da stikker jeg av. Usj! :grin:

Lenke til kommentar

definately worth it :grin:

spesielt med en kapabel datamaskin som kjører det på topp resolusjon...nydelig :grin:

Bare en ting...kjører selv spillet med adsl...aner ikke hvordan det blir med lavere hastigheter...kanskje litt problem ettersom serverene er hovedsaklig i USA?

dessuten...blir jo mange patcher i laste ned etterhvert...sniper campaign...osv... :smile:

bare litt input for å forhindre at du blir forbanna over dårlig connection i spillet..

men som jeg sa...absolutt verdt å skaffe seg.

men kanskje heller skaffe seg via et datablad.

Lenke til kommentar

Hey, it`s me again! :smile:

Takk for mange svar. Har du ei side der eg kan laste ned et bra download program? hehe, "grein" meg til asdl eg.. Moaha. Jaja, har enda ikkje fått lasta ned spillet heilt, gjekk ut i går nemlig. Hehe, igjen takk for mange svar.

Give me a name about one of those download programs and you are my hero of the day..

Schkåll von Schneider

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 19:34, taase1 skrev:

Eg er så uheldig å ha to kjedelige foreldre som nekter å anskaffe ASDL, fordi vi allerede har ISDN. Jeg leste om dette army spillet på dette forumet og starta å laste det ned. Det tar "berre" 6 timer. No er eg komt til 20 % og lure på om det er verdt å fortsette. Er spillet bra?

Uff.. kjipe folk da.. bruker dere internett mye..?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-23 14:41, taase1 skrev:

hehe, "grein" meg til asdl eg.. Moaha.

Bra jobba! De ble nok imponerte over din overtalelses-taktikk tenker jeg! :lol:

Dvs hvis de ikke var smertelig klar over det fra før da.. hehe :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...