Gå til innhold

MSI 6600GT drivere

DuKeN

Anbefalte innlegg

Hei, jeg fikk mitt MSI 6600GT for noen dager siden, satt det in idag, Startet formatering på pc'n bla bla bla... installerte de nyeste Nvidia driverne fra dem sin hjemmeside, også skjedde det..

jeg testet flere spill det fungerte greit, men når jeg startet cs 1.6 så er bokstavene og alt litt feil! Ser ut som at det er bokstaver fra en dårlig printemaskin! litt mørke flekker på vegger osv i spillet.. alltså noen andre som har hatt dette problemet?

kortet er helt nytt, og det funker fint i bl.a COD (Call of Duty) som krever en del mer enn cs 1.6.. er ikke det at det lagger i cs, har 100fps konstant. men hvorfor er det masse flekker over hele!

har jo formatert i tillegg så det ligger ikke noen drivere igjen fra tidligere skjermkort som var Geforce4 TI 4200.

alltså dette er ganske irriterende, er det noen som har hatt samme problemet og fått fikset det? Må jeg stille litt på egenskaper > innstillinger > avansert eller noe??

trenger hjelp fort som mulig.

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det ingen som har peil på dette problemet?? trenger hjelp fortest mulig!

testet directx3d i bl.a counterstrike og da er grafikken helt fin. men poenget er at kortet skal jo fungere med opengl også!

jeg og en kompis bestilte samme kortet og han formaterte og puttet i kortet og alt fungerte slik det skulle! min pc er i tillegg en del nyere,

-epox 8rda3+ hovedkort

-amd athlonXP 3200+

-2x512 twinmos (400)

-vannavkjølt CPU og varmen i kabinettet er rundt 30-34 grader!

Lenke til kommentar

jaja, ringt og spurt osv. Jeg må sende tilbake det helt nye kortet som er ødelagt.

veldig skuffende, siden det er mye jeg skulle gjort. håper komplett er litt raskere denne gangen, og i d minste sender meg et kort som fungerer 100%

:thumbdown:

(ikke at det er dem sin feil)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...